خبر خوش برای ورودی های جدید ، پذیرش بدون کنکور دانشجوی ارشد در دانشگاه آزاد آنالیز می گردد

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس دانشگاه آزاد گفت: برای نخستین بار دانشجویان جدیدالورود از تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد بهره مند می شوند.

خبر خوش برای ورودی های جدید ، پذیرش بدون کنکور دانشجوی ارشد در دانشگاه آزاد آنالیز می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد در جلسه معارفه معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه درباره تسهیلات جدید برای داوطلبان جذب بدون آزمون اعلام کرد: چنانچه داوطلبان قبل از 15 شهریور و بر اساس سوابق تحصیلی وارد رشته مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد اسلامی شوند و سپس، در آزمون سراسری قبول شوند، این دانشجویان بدون پرداخت هزینه، اختیار دارند دانشگاه خود را انتخاب نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: این دانشجویان می توانند بدون پرداخت هزینه ترم اول، به دانشگاهی که به وسیله آزمون سراسری قبول شده اند بروند و هزینه ای هم به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت ننمایند.

به گفته وی، پیش از این هزینه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت قبولی در سایر دانشگاه ها و انتخابشان برای تحصیل در دانشگاه دیگر، بازپرداخت نمیشد.

طهرانچی اضافه نمود: پس دانشجویان نگران درس و ثبت نام خود نباشند و این شیوه برای نخستین بار در سطح دانشگاه ها اعمال شده است. هم اکنون 85 درصد دانشجو های ما بدون راستا کنکور وارد می شوند و این راستا بر اساس سوابق تحصیلی آن ها است.

رییس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه جایگاه خالی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد وجود دارد، گفت: بر اساس تصمیم گیری شورای سنجش و پذیرش مقرر شد، دو شیوه نامه به وسیله ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و بر اساس تصمیم وزیر علوم مورد پیگیری قرار گیرد و موضوع تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد در مجلس شورای اسلامی هم مورد پیگیری قرار گیرد.

وی اضافه نمود: منتظر تصمیم هستیم تا فعالیت ها برای داوطلبان کارشناسی ارشد نیز مانند سایر مقاطع در این جهت انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1080

به "خبر خوش برای ورودی های جدید ، پذیرش بدون کنکور دانشجوی ارشد در دانشگاه آزاد آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای ورودی های جدید ، پذیرش بدون کنکور دانشجوی ارشد در دانشگاه آزاد آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید