داستان یاری عظیم یک استقلالی به پرسپولیس چیست؟

به گزارش مجله تار و سه تار، چندماه قبل خبری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن عبدالرضا موسوی مبلغ 8 میلیارد تومان به پرسپولیس یاری نموده است البته بعد از انتشار این خبر عضو هیئت مدیره استقلال سریعا موضوع را تکذیب کرد تا حاشیه ای برای او ایجاد نشود. اما داستان واقعی درباره این موضوع چیست؟

داستان یاری عظیم یک استقلالی به پرسپولیس چیست؟

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

از قرار معلوم در مقطعی که باشگاه پرسپولیس قصد داشت مطالبات سرمربی آرژانتینی خود را بپردازد مهدی رسول پناه از موسوی که دوستی صمیمی با یکدیگر داشتند، درخواست یاری اقتصادی می نماید. از همین رو موسوی 7 میلیارد تومان (که در فضای مجازی 8 میلیارد عنوان شده بود) را در اختیار مهدی رسول پناه قرار می دهد تا بخشی از مسائل اقتصادی پرسپولیس رفع گردد. در آن موقع بنا به دلایلی رسول پناه خیلی زود 4 میلیارد تومان این مبلغ را به موسوی بر می گرداند اما دو میلیارد تومان آن را مستقیما در باشگاه پرسپولیس هزینه می نماید. البته تعیین نیست یک میلیارد تومان دیگر چطور هزینه شده است. نکته حائز اهمیت و جالب ماجرا اینجاست که رسول پناه برای ضمانت این سه میلیارد تومان چک یکی از کارمندانش را به موسوی می دهد تا بعدا این چک را وصول کند.

پس از رسانه ای شدن این مساله موسوی در یک تماس تلفنی خطاب به رسول پناه می گوید: چه کسی این موضوع را رسانه ای نموده است؟ چون حالا طرفداران استقلال حاشیه زیادی برای من درست می نمایند. لطفا هر چه سریعتر این موضوع را تکذیب کنید. رسول پناه هم در پاسخ از عضو هیئت مدیره استقلال می خواهد این موضوع از طرف او هم تکذیب گردد.

آنالیز این ماجرا نشان می دهد در مقطعی به خاطر دوستی که میان دو عضو هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس وجود داشته، از سوی یکی از آنها پولی به عنوان قرض پرداخت می گردد اما بعدها که حواشی زیادی ایجاد می گردد، هر دو طرف راه تکذیب را در پیش می گیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 909

به "داستان یاری عظیم یک استقلالی به پرسپولیس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان یاری عظیم یک استقلالی به پرسپولیس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید