دستکاری دستگاه اکسیژن و مرگ 3 بیمار در ابهام

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرگزاری خبرنگاران- یک مقام مسئول: ادعای فوت سه بیمار کرونایی در اثر دستکاری دستگاه اکسیژن قطعی نیست و صحت و سقم آن در دست آنالیز است.

دستکاری دستگاه اکسیژن و مرگ 3 بیمار در ابهام

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، یک مقام مسئول گفت: آنالیز ها درباره صحت و سقم مطالب مطرح شده درباره دستکاری دستگاه اکسیژن در یک بیمارستان و مرگ سه بیمار کرونایی ادامه دارد.

وی گفت: هنوز نمی دانیم آیا دستگاه اکسیژن دستکاری شده است یا خیر؟ و هنوز تعیین نیست که در آن ساعت آیا فردی فوت نموده است و این مطالب صحت دارد یا خیر؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، این مقام مسئول توضیح داد: ادعا های مطرح شده در بعضی خبرگزاری ها مبنی بر فوت سه بیمار کرونایی در اثر دستکاری دستگاه اکسیژن بیمارستان هنوز قطعی نیست.

بعضی خبرگزاری ها خبری را مبنی بر دستکاری دستگاه اکسیژن بیمارستان توسط یکی از کارکنان منتشر کردند که منتهی به مرگ همزمان سه بیمار کرونایی در یکی از بیمارستان های تهران شده است.

در خبر ها آمده است؛ اواخر مهر سال جاری نماینده حقوقی یکی از بیمارستان های تهران به دادسرا رفت و از یکی از کارکنان بیمارستان شکایت کرد در حالی که این مطلب نیز تکذیب شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1214

به "دستکاری دستگاه اکسیژن و مرگ 3 بیمار در ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستکاری دستگاه اکسیژن و مرگ 3 بیمار در ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید