رئیس جمهور برزیل در میان هواداران خود ماسک را برداشت

به گزارش مجله تار و سه تار، یک روز پس از اینکه ژائیر بولسونارو اعلام نمود از ویروس کرونا رهایی یافته است، در میان طرفداران خود حاضر شد و ماسک را از روی دهان خود برداشت.

رئیس جمهور برزیل در میان هواداران خود ماسک را برداشت

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور برزیل اوایل ماه جاری میلادی به ویروس کرنا مبتلا شد و خود را قرنطینه کرد اما روز شنبه خاطرنشان کرد نتیجه آخرین آزمایش منفی تشخیص داده شده و بهبود یافته است.

او روز دوشنبه به وقت محلی در میان هواداران خود حاضر شد و گفت: من هیچ مسئله ای نداشتم.

به گزارش رویترز، پس از اینکه هواداران بولسونارو از او خواستند ماسک خود را بردارند تا بتوانند با او عکس بگیرند، رئیس جمهور برزیل ماسک را برداشت.

ویروس کرونا با بیش از 87 هزار قربانی و نزدیک به 2.5 میلیون مبتلا سرتاسر برزیل را فراگرفته است و این کشور پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی بیشترین قربانی و مبتلای کرونا قرار گرفته است.

روز گذشته گروهی از اتحادیه ها و سازمان های اجتماعی دادخواستی به دادگاه کیفری بین المللی در لاهه تحویل داده اند که در آن بولسونارو به دلیل انکار و نادیده دریافت شیوع ویروس کرونا به جنایت علیه بشریت متهم شده است.

هچنین 152 اسقف کاتولیک در برزیل نامه ای را امضاء نموده اند که تاکید می نماید دولت بولسونارو قادر به مدیریت طوفان کامل نیست. طوفانی که بر اثر بحران بهداشتی بی سابقه، فروپاشی مالی و تنش بین نهادهای کلیدی دولتی شکل گرفته است.

در این نامه هشدار داده شده که برزیل با خطر آشوب اجتماعی و مالی روبرو است و دولت را به دلیل استفاده سیستماتیک از بحث های غیرعلمی برای عادی سازی کووید-19 مورد انتقاد قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 949

به "رئیس جمهور برزیل در میان هواداران خود ماسک را برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور برزیل در میان هواداران خود ماسک را برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید