رئیس سازمان میراث فرهنگی از قلعه فلک الافلاک بازدید کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از قلعه فلک الافلاک و مجموعه باغ گلستان بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی از قلعه فلک الافلاک بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز پنجشنبه 28 تیر 97 از اثر تاریخی قلعه فلک الافلاک و مجموعه باغ گلستان بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شد برای قلعه فلک الافلاک گفت: این مجموعه بی نظیر و محیط اطراف آن می تواند یک جاذبه بسیار دیدنی برای گردشگران باشد.

او توضیح داد: افزایش اعتبار اختصاص یافته به قلعه فلک الافلاک به 35میلیارد تومان نویدبخش این موضوع است که طی یک تا دو سال آینده این اثر به مجموعه ای بی نظیر برای حضور گردشگران تبدیل خواهد شد.

معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: با توجه به اینکه سپاه قول داده است در نیمه اول سال 98 قلعه را به طور کامل تخلیه کند اگر این اتفاق تا اواخر سال 97 صورت گیرد، ما این قول را می دهیم که پرونده ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک برای سال 98 مطرح گردد، این اتفاق در صورتی عملی می گردد که همه دستگاه ها برای آزادسازی حریم این اثر یاری و همراهی لازم را داشته باشند.

مونسان ادامه داد: خوشبختانه ایمن سازی و استحکام بخشی مجموعه فلک الافلاک به طور مداوم انجام می گردد و با تهیه پرونده ثبت جهانی این اثر شاهد رشد و رونق گردشگری استان لرستان و شهر خرم آباد خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 223

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی از قلعه فلک الافلاک بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی از قلعه فلک الافلاک بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید