رضایی کوچی: افزایش حقوق کارکنان در بودجه 99 با تورم همخوانی ندارد ، پیشنهاد تسهیلات ارزان مسکن برای دهک های پایین در بودجه

به گزارش مجله تار و سه تار، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 در مجلس از ارائه پیشنهاد تسهیلات ارزان قیمت مسکن برای دهک های پایین جامعه در بودجه سال آینده اطلاع داد.

رضایی کوچی: افزایش حقوق کارکنان در بودجه 99 با تورم همخوانی ندارد ، پیشنهاد تسهیلات ارزان مسکن برای دهک های پایین در بودجه

محمدرضا رضایی کوچی در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران، با اشاره به پیشنهادات به بودجه سال 99 گفت: دغدغه های مردم درحوزه مسکن کشور را در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 گفت: یکی از مهمترین پیشنهادات ما در جلسات کمیسیون تلفیق افزایش رقم ارائه تسهیلات مسکن از سوی بانکها به مردم خواهد بود و کوشش می کنیم این پیشنهاد در جریان جلسات کمیسیون تلفیق به تصویب برسد.

وی گفت: در حال حاضر رقم ارائه تسهیلات حوزه مسکن به مردم، رقم کمی است و کفاف امور را نمی دهد لذا یکی از پیشنهادات ما در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 99 ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای دهک های پایین خواهد بود تا این دهک ها صاحب خانه شوند.

رضایی کوچی گفت: کوشش می کنیم این تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت متناسب با درآمد مردم در نظر گرفته گردد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 با اشاره به مهمترین ایرادات این بودجه بیان داشت: معین 15 درصد افزایش حقوق و دستمزد در بودجه 99 کفاف امور مردم را نمی دهد و باید در این زمینه بازنگری صورت گیرد چراکه تورم موجود با این رقم همخوانی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 613

به "رضایی کوچی: افزایش حقوق کارکنان در بودجه 99 با تورم همخوانی ندارد ، پیشنهاد تسهیلات ارزان مسکن برای دهک های پایین در بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی کوچی: افزایش حقوق کارکنان در بودجه 99 با تورم همخوانی ندارد ، پیشنهاد تسهیلات ارزان مسکن برای دهک های پایین در بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید