سمیعی: بعضی افراد با شیطنت باز شدن پنجره باشگاه را به تأخیر می اندازند، کارمان در نقل وانتقالات تمام نشده است

به گزارش مجله تار و سه تار، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت، کار این باشگاه در نقل وانتقالات میان فصل هنوز به اتمام نرسیده است.

سمیعی: بعضی افراد با شیطنت باز شدن پنجره باشگاه را به تأخیر می اندازند، کارمان در نقل وانتقالات تمام نشده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر، اتفاقات فراوانی برای سرخپوشان پایتخت رقم خورد که باعث ایجاد فضایی تازه برای تیم و باشگاه شد. به همین دلیل، جعفر سمیعی در خصوص مسائلی که ذهن هواداران پرسپولیس را به خود مشغول نموده است، به اظهارنظر پرداخت. مشروح این گفت وگو در زیر می آید:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ابتدا گفت: کوشش بازیکنان و مربیان تیم بار دیگر نتیجه داد و توانستیم نیم فصل دوم را با پیروزی مقابل سایپا شروع کنیم. این ششمین برد پیاپی پرسپولیس در لیگ بیستم بود که جا دارد چنین موفقیتی را به هواداران عزیزمان تبریک بگویم. من احساس می کنم همه اعضای خانواده عظیم پرسپولیس نسبت به تیم فعلی، احساس بسیار خوبی دارند و ان شاءالله تیم مان با همین قدرت در دیدارهای آینده هم به میدان می رود.

بازیکنان پرسپولیس با جان و دل فوتبال بازی می نمایند و دلیل صدرنشینی ما، بهره بردن از ستاره هایی است که همدل و متحد برای شاد کردن هواداران می جنگند.، سمیعی با بیان این جمله، ادامه داد: تیمی که یک روز در نیمه پایینی جدول حضور داشت، با کوشش بی وقفه و غیرت بازیکنان و مربیان تیم، حالا صدرنشین است و به گفته کارشناسان، می تواند قهرمانی سال های قبل را تکرار کند. از یحیی گل محمدی و تک تک بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس تشکر می کنم. آنها با درک مسائل باشگاه، همواره در کنار ما بودند. ما هم می کوشیم تا پاسخ کوشش اعضای تیم را با ساختن شرایط مطلوب بدهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به واریز پول به حساب ماریو بودیمیر اضافه نمود: ما در دو بخش، به مهاجم کروات و پیشین تیم، پول دادیم. بخش اول، همان 475 هزار یورو اصل مطالباتش بود و بخش دوم، 32 هزار و 500 یورو بابت سود پول و جریمه دیرکرد. همه این مبالغ در هفته های گذشته به حساب این بازیکن واریز شد، اما بنا به دلایلی که همه می دانند، انتقال پول از ایران با مسائلی روبرو است و احتیاج به صبوری دارد. منتظریم تا با نامه تأیید وکیل بودیمیر، پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه باز گردد. البته شنیدم در این میان، شیطنت هایی علیه پرسپولیس اجرا شده تا باز شدن پنجره را به تأخیر بیندازد، اما مطمئناً کار تمام است. ما تأییدیه واریز 475 هزار یورو را از وکیل بودیمیر دریافت کردیم و از سوی دیگر، نامه نگاری هایی با فیفا اجرا شده است تا از آن طریق، مشکل را حل کنیم. قطعاً پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته نمی ماند.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شکایات داخلی و آرای کمیته های شرایط، انضباطی و استیناف توضیح داد: دیونی از گذشته برای باشگاه باقی مانده است که باید تسویه گردد، اما تصور می کنم هواداران هم این موضوع را می دانند که باشگاه بودجه معینی دارد و تسویه فوری همه این مطالبات در مدت زمان اندک، کاری غیرممکن است. یکسری از شکایات که متأسفانه با سر و صدای زیادی هم مطرح شده است، باید بار دیگر مورد آنالیز قرار بگیرد، زیرا ادعاهایی در آن دیده شده که ابهاماتی را به وجود آورده است. در بعضی پرونده ها مشغول رایزنی هستیم تا به نتیجه مطلوبی برسیم.

سمیعی ادامه داد: من نگرانی هواداران را به خوبی درک می کنم و به وسیله همکارانم در باشگاه، پیغام های هواداران دلسوز تیم را می شنوم. به عنوان مدیرعامل باشگاه، وظیفه دارم تا برای حل مسائل کوشش کنم. این اتفاق هم افتاده و ما زمان زیادی را صرف کاهش نگرانی هواداران می کنیم، ولی موضوع اصلی اینجاست که در کنار قبول بدهی ها، باید با این موضوع به صورت منطقی برخورد کرد. دوست داریم هر چه زودتر، بدهی ها را تسویه کنیم، اما به شرط آنکه درخواست ها به صورت منطقی باشد و زمان و بودجه کافی برای این کار داشته باشیم.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید هم گفت: از بنده و همکارانم در این مورد سؤالات زیادی می گردد، اما جواب ما معین است. تا زمانی که یک بازیکن در دفتر باشگاه، پای برگه قراردادش را امضا نکند، نمی توانیم بگوییم کار تمام شده و یا ما بازیکنی را به صورت قطعی جذب نموده ایم. جذب بازیکن احتیاجمند طی کردن یک پروژه است و باید به خوبی این پروژه پیش برود. پرسپولیس در گذشته بابت یکسری قراردادها، لطمه های زیادی خورده است و ما نباید بدون تحقیق و مطالعه، با بازیکنی عقد قرارداد کنیم. با این حال، باید به هواداران پرسپولیس مژده بدهم که کارمان در بازار نقل وانتقالات به اتمام نرسیده است و کوشش هایی انجام داده ایم که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به خاطر سیر صعودی شیوع ویروس کرونا در کشورمان، نگران سفرهای تیم به خصوص به استان خوزستان هستم. در تماس با مسئولان سازمان لیگ، این نگرانی را اعلام کردم و امیدوارم آنها بهترین تصمیم را بگیرند. اگر قرار است تیم مان راهی آبادان گردد، باید همه اصول بهداشتی را رعایت نمایند. ما هم در حال برنامه ریزی هستیم که سفر بدون ریسک برای تیم رقم بخورد. امیدوارم تیم مان بتواند در هر بازی به پیروزی برسد و همه پرسپولیسی ها، مردم کشورمان و تمام جهان، در سلامت کامل باشند و هر چه زودتر از سد این ویروس منحوس عبور کنیم تا به زندگی عادی بازگردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا رأی به جدایی سعید حسین پور و آریا برزگر دادید؟، اینطور پاسخ داد: یکی از برنامه های ما در باشگاه پرسپولیس، کمک به پیشرفت بازیکنان جوان و ساختن آینده تیم است. بعضی بازیکنان مستعد را به صورت موقت و تا خاتمه فصل به تیم های دیگر فرستادیم تا شانس بازی و کسب تجربه داشته باشند و در فصل آینده بتوانیم از آنها سود ببریم. نقشه خوبی برای جوانان تیم کشیدیم و قراردادهای حرفه ای بسته ایم که این موضوع می تواند آینده باشگاه و بازیکنان را تأمین کند.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به درخواست پیاپی اصحاب رسانه برای برگزاری یک نشست خبری اضافه نمود: در ابتدا باید از همه رسانه ها تشکر کنم، حتی دوستانی که با اطلاعات اشتباه، گاهی از ما انتقاد می نمایند. بالاخره هر کاری که باشگاه انجام می دهد، بدون عیب و نقص نیست، اما برآورد کلی من این بوده که رسانه ها، عملکرد بنده و همکارانم در این مدت را مثبت ارزیابی نموده اند و از آرامشی که در سه چهار ماه گذشته در باشگاه به وجود آمده است، مطالب زیادی به رشته تحریر درآورده اند. باید از نگاه منصفانه خبرنگاران و گزارشگران تقدیر کرد. آرزو می کنم فعالیت ما به گونه ای باشد که منتقدان را راضی نگه دارد. از سوی دیگر، کمیته روابط عمومی و همچنین سخنگوی باشگاه، ارتباط صمیمانه و نزدیکی با رسانه ها دارند و به آنها تأکید نموده ام برخورد شفافی با خبرنگاران داشته باشند. خودم هم به زودی اولین کنفرانس خبری را برگزار می کنم تا جوابگوی سؤالات اصحاب رسانه باشم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: در جهانی امروز، کسی نمی تواند عملکردی غیرشفاف داشته باشد. نمی توان با دروغ و فریب افکار عمومی، فعالیت ها را پیش برد، چون یک جست وجوی ساده در فضای مجازی، واقعیت ها را معین می نماید. به همین دلیل ساده، ما هم نخواستیم دروغی بگوییم. شفافیت، اصل کار مدیریت باشگاه پرسپولیس است و با کمک خدا، همین رویه را ادامه می دهیم. اقدامات بسیار زیادی در همین چهار ماه گذشته اجرا شده که در روزهای آینده و احتمالاً پیش از خاتمه سال 1399 در قالب یک گزارش کلی، همه این اقدامات به صورت شفاف به هواداران و رسانه ها اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1441

به "سمیعی: بعضی افراد با شیطنت باز شدن پنجره باشگاه را به تأخیر می اندازند، کارمان در نقل وانتقالات تمام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: بعضی افراد با شیطنت باز شدن پنجره باشگاه را به تأخیر می اندازند، کارمان در نقل وانتقالات تمام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید