سناتور کملا هریس از انتخابات رئیس جمهوری 2020 کنار کشید

به گزارش مجله تار و سه تار، سناتور کملا هریس که یکی از رقیبان پیشگام در مشخص نامزد حزب دموکرات برای انتخابات رئیس جمهوری 2020 شمرده می شد، روز سه شنبه به طور ناگهانی کارزار انتخاباتی خود را سرانجام داد.

سناتور کملا هریس از انتخابات رئیس جمهوری 2020 کنار کشید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بیسی کملا هریس که سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا است صبح سه شنبه تصمیمش را به کارکنان ارشد کارزار انتخاباتی اش اعلام نمود و بعد ای میلی در این باره برای حامیانش فرستاد.

کارزار انتخاباتی هریس در هنگام آغاز به کار در ماه ژانویه بسیار امیدوار به نظر می رسید، اما او ادامه نتوانست در میان شمار زیادی نامزدهای حزب دموکرات راه خود را بگشاید.

او در ماه نوامبر مجبور شد به علت کمبود پول شمار کارکنان مقرهای انتخاباتی اش در بالتیمور، نیوهمپشایر و نیز در کالیفرنیا، ایالت خودش را کاهش دهد.

هریس 55 ساله که از منتقدان صریح دونالد ترامپ است، زمانی ستاره ای در حال ظهور در حزب دموکرات شمرده می گردد، اما نتوانست موقعیت اش را در صدر فهرست نامزدهای دموکرات همراه با جو بایدن، برنی سندرز و الیزابت وارن حفظ کند.

خانم هریس که به عنوان دادستان کل سان فرانسیسکو خدمت نموده است، قبلا شرایط لازم را برای شرکت دور بعدی مناظره میان نامزدهای دموکرات را که این ماه در ایالت زادگاهش کالیفرنیا برگزار می گردد، کسب نموده بود.

اما نظرسنجی های ملی نشان داد که حمایت از او در ایالت هایی که مراحل اول انتخاب نامزد حزب دموکرات برای انتخابات رئیس جمهوری در آنها برگزار می گردد، زیر 10 درصد است.

البته این تصمیم به معنای سرانجام زندگی سیاسی کملا هریس نخواهد بود. او گزینه جذابی برای پست معاون رئیس جمهوری در همراهی با نامزدی مانند جو بایدن است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 541

به "سناتور کملا هریس از انتخابات رئیس جمهوری 2020 کنار کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور کملا هریس از انتخابات رئیس جمهوری 2020 کنار کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید