قطع یاری اقتصادی شرکت های آمریکایی به جمهوری خواستار

به گزارش مجله تار و سه تار، شرکت های آمریکایی پس از حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره، از اعطای یاری های اقتصادی خود به جمهوری خواستار صرف نظر کردند.

قطع یاری اقتصادی شرکت های آمریکایی به جمهوری خواستار

به نقل از جروزالم پست، شرکت های آمریکایی پس از اعتراض ترامپ به نتایج انتخابات و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره، یاری های اقتصادی خود را به سیاستمداران جمهوری خواه قطع کردند.

کمیته های سیاسی 10 شرکت اصلی مورد آنالیز رویترز، از جمله شرکت مایکروسافت، یاری اقتصادی خود به 147 جمهوری خواه را پس گرفتند.

ده شرکت آمریکایی، 90 درصد از یاری های اقتصادی خود را به جمهوری خواستاری که از کوشش دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین برای برهم زدن نتایج انتخابات حمایت می کردند، کاهش دادند.

تا به امروز کمیته های وابسته به چندین شرکت مانند نایک و بست بیوتی گزارشی از یاری های اقتصادی جدید به هیچ نامزدی در ژانویه ارائه ندادند. فقط کمیته های سیاسی وابسته به دو شرکت جنرال الکتریک و شرکت آمریکن اکسپرس از یاری اقتصادی خود خبر دادند.

کمیته های سیاسی وابسته در شرکت ها اما به طور کلی به عنوان مجرای یاری های مدیران و سهامداران عمل می نمایند.

در حالی که بیش از هزار کمیته سیاسی وابسته به شرکت ها با مقامات سیاسی آمریکا در ارتباط هستند، بسیاری از آنها در اظهارات علنی صریح بیان کردند که پس از حمله به ساختمان کنگره در 6 ژانویه از سوی طرفداران ترامپ، یاری های اقتصادی خود را به جمهوری خواستار پس می گیرند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1430

به "قطع یاری اقتصادی شرکت های آمریکایی به جمهوری خواستار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع یاری اقتصادی شرکت های آمریکایی به جمهوری خواستار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید