شاخ و شانه کشیدن برای مشهورترین شاسی بلند جهان، عکس

به گزارش مجله تار و سه تار، Stone 01 یک شاسی بلند کاملاً تازه EREV از شرکت Rox Motor و BAW (Beijing Automobile Works) است. طراحی خودرو شباهت بسیاری با لندروور دیفندر دارد.

شاخ و شانه کشیدن برای مشهورترین شاسی بلند جهان، عکس

امیرمسعود عابدین: با وجود شباهت زیاد بدنه با دیفندر، اما طراحی چراغ ها و سایر اجزای خودرو، متمایز است.

ظاهر خودرو ترکیبی از ادوات درشت و ظریف است. در نمای جلویی، چراغ ها به شکل باریک بوده و از دو طرف کشیده شده اند. جلوپنجره خودرو شکلی عضلانی و بزرگ دارد که ماهیت سگمنت ماشین را توصیف می کند. برخی از ویژگی های مدرن مانند چراغ های LED جلو و حسگر LiDAR در این بخش دیده می شوند.

قسمت پشتی هم، طراحی مشابه و هماهنگ با نمای جلویی دارد. دو رنگ بودن بدنه، به جذابیت آن افزوده است. در نمای جانبی، وجود آینه بغل بزرگ و همچنین برآمدگی گلگیرها، عضلانی بودن خودرو را ادامه می دهند. دو نوع درب صندوق عقب برای BAW Stone 01 قابل سفارش است. اولی دارای یک درب عقب تقسیم شده و نوع دوم دارای یک درب عقب چرخشی با چرخ زاپاس بوده که روی آن نصب شده است.

  • پرش یک پیکاپ شش چرخ از روی تسلا مدل S!/ فیلم

  • این خودروی کیا، فقط در چین تولید می شود/معرفی کیا EV5/عکس

طبق معمول، باید با کابینی پر از نمایشگرهای بزرگ و وایرلس شارژری که خودنمایی بیش از حد دارند، روبرو باشیم. آینه عقب Stone 01 می تواند به نمایشگر 9 اینچی تبدیل شود.

علاوه بر این، یک صفحه نمایش برای مسافران ردیف دوم وجود دارد. در مورد چیدمان داخلی Stone 01 باید گفت که دو نوع وجود دارد.

اولین مدل دارای شش صندلی با دو صندلی کاپیتانی مستقل در ردیف دوم و دو صندلی در ردیف سوم است.

و دومین مدل، یک صندلی در ردیف سوم اضافه می کند. این یک حرکت غیرعادی برای یک خودروساز است که صندلی اضافی در ردیف سوم ایجاد کند. علاوه بر این، نسخه هفت نفره، صندلی های کاپیتانی ساده تری دارد. به نظر می رسد که نسخه هفت سرنشین، تریم سطح پایه باشد، در حالی که مدل شش صندلی یک نسخه پیشرفته خواهد بود.

در زیر کاپوت خودرو، پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 152 اسب بخار وجود دارد. اما اینجا سرانجام کار نیست؛ در مورد موتورهای الکتریکی Stone 1، قدرت ترکیبی آنها با یک موتور 204 اسب بخار در محور جلو و یک موتور 272 اسب بخار در محور عقب به 476 اسب بخار می رسد.

یک ژنراتور، باتری را شارژ می کند یا برق را مستقیماً به موتورهای الکتریکی می رساند.

Stone 01 دارای یک باتری سه تایی (NMC) 53 کیلووات ساعتی از CATL است. این در واقع یک باتری بزرگ است که حتی در برخی از وسایل نقلیه الکتریکی نیز یافت می شود. شاسی بلند BAW با یک بار شارژ باتری می تواند تا 235 کیلومتر برد WLTC را طی کند. در مورد برد جامع، به 1115 کیلومتر (WLTC) می رسد.

محدوده قیمت Stone 01 هنوز فاش نشده است. اما احتمالا حدود 48 تا 68 هزار و 600 دلار قیمت خواهد داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2212

به "شاخ و شانه کشیدن برای مشهورترین شاسی بلند جهان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخ و شانه کشیدن برای مشهورترین شاسی بلند جهان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید