شناسایی 326 نفر مشکوک به کرونا در ورودی های استان سمنان

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : 326 نفر از افراد تب سنجی شده در محورهای ورودی به شهرهای استان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

شناسایی 326 نفر مشکوک به کرونا در ورودی های استان سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مظفر محمدخانی روز چهارشنبه گفت: برای 314 هزار و 685 نفر تب سنجی در مبادی شهرهای این استان از دهم اسفند 98 تا 19 فروردین سال جاری از سوی اعضای جمعیت هلال احمر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام کرد: یک هزار و 527 داوطلب و نیروی انسانی این جمعیت در استان در پایگاه های غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

وی، با اشاره به خدمات ارائه شده در پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر استان سمنان، اعلام کرد: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب سنجی و توزیع بروشور آموزش های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و مطلع سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: داوطلبان این جمعیت تا به امروز حدود 65 هزار بروشور آموزشی در مورد ویروس کرونا در پایگاه های غربالگری و تب سنجی این استان در بین مسافران توزیع کردند.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبت مبتلایان به کل جمعیت، در رتبه اول کشور واقع شده است.

ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی هم چنین کنترل ورود و خروج با شهرها با تب سنجی و غربالگری از برنامه های مهمی است که این روزها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 852

به "شناسایی 326 نفر مشکوک به کرونا در ورودی های استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 326 نفر مشکوک به کرونا در ورودی های استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید