شوخی مرد روسی با ویروس کرونا برایش گران تمام شد

به گزارش مجله تار و سه تار، یک مرد روسی در حرکتی ناشایست اقدام به شوخی با ویروس کرونا کرد که عاقبت خوبی را برایش رقم نزد.

شوخی مرد روسی با ویروس کرونا برایش گران تمام شد

به گزارش خبرنگار ، ویروس کرونا با سرعت چشمگیری در چین و بعضی کشور های دنیا در حال گسترش است. هر روز کمیسیون ملی چین گزارش هایی از میزان مرگ و میر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا منتشر می نماید که همین امر سبب نگرانی های دنیای شده است.

گرچه سازمان دنیای بهداشت در آخرین بیانیه خود افزایش آمار جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در چین را به کل دنیا تعمیم نداده و اعلام نموده است که این افزایش صعودی نمی تواند تغییری در الگوی دنیای ایجاد کند، اما به طور کلی کرونا به لحاظ روانی نگرانی های بسیاری را برای افراد در اقصی نقاط دنیا در پی داشته است.

: افزایش قربانیان کرونا در چین نشان دهنده تغییر چشمگیر در جهت شیوع بیماری نیست

در این میان بعضی اقدامات ناشیانه می تواند بر شدت این نگرانی ها بیافزاید مانند آنچه یکی از شهروندان روسی درخصوص ابتلا به ویروس کرونا انجام داده است.

به دنبال شیوع گسترده این ویروس، یکی از شهروندان روسی در یکی از ایستگاه های مترو، با زدن ماسک و انجام حرکات نمایشی وانمود کرد که به این ویروس مبتلا شده است که این اقدام باعث ایجاد ترس و وحشت در میان مردم شده و سبب شد تا آن ها سراسیمه واگن مترو را ترک نمایند.

به گفته منابع معتبر فرد مذکور برای این شوخی خطرناک، بازداشت و به 5 سال زندان محکوم شد. ویدئوی این اتفاق در ادامه ارائه شده است؛

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 734

به "شوخی مرد روسی با ویروس کرونا برایش گران تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی مرد روسی با ویروس کرونا برایش گران تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید