طرفدار میلان به ضرب چاقو مجروح شد

به گزارش مجله تار و سه تار، یکی از طرفداران تیم فوتبال میلان در شب پیروزی روسونری مقابل بولونیا با ضربه چاقو مجروح شد و در وضعیت خطرناکی به سر می برد.

طرفدار میلان به ضرب چاقو مجروح شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و روزنامه مساجرو، یکی از طرفداران تیم فوتبال میلان که برای تشویق این تیم در بازی شب گذشته (یکشنبه) مقابل بولونیا به استادیوم دال آرا رفته بود، به ضرب چاقو مجروح شده و ظاهراً جراحت او بسیار حاد است.

طبق اعلام این دو رسانه، این حادثه در جریان درگیری میان طرفداران دو تیم پس از سرانجام بازی با پیروزی 3 بر 2 روسونری رخ می دهد که طی آن یکی از طرفداران تیم میهمان از ناحیه شکم مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به همین دلیل به بیمارستانی ماجوره شهر بولونیا انتقال داده شده است.

در همین حال شبکه رای اسپورت گزارش نموده است که وضعیت طرفدار میلان از حالت حاد خارج شده است اما او همچنان بستری است.

طبق گزارش یک شبکه تلویزیون محلی، درگیری طرفداران دو تیم زمانی شروع شد که بعضی از بازیکنان میلان پیراهن های خود را به سمت سکوهای استادیوم پرتاب کردند و بین طرفداران برای دریافت این پیراهن ها درگیری به وجود آمد که این درگیری شدت گرفت و منجر به چاقو خوردن یکی از آنها شد. این در حالی بوده که در جریان بازی هیچ مسئله ای از سمت طرفداران به وجود نیامد و گفته می گردد که در درگیری پس از بازی هم طرفداران تیم بولونیا نقش نداشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 472

به "طرفدار میلان به ضرب چاقو مجروح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفدار میلان به ضرب چاقو مجروح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید