مقابل روسیه ناهماهنگ بودیم، پیشنهاد خوب عراق را رد کردم

به گزارش مجله تار و سه تار، قدرت بهادری در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت کاسپین، گفت: در هر سه بازی با قزاقستان، آذربایجان و روسیه ابتدا گل خوردیم. بازی با قزاقستان سخت بود. همینطور آذربایجان که 6 بازیکن برزیلی داشت و کلا این سه بازیکن برای آذربایجان بازی می کردند. مقابل روسیه در حالی شکست خوردیم که طیبی و احمدی محروم بودند و ساعت مسابقه هم عوض شده بود. اینها توجیه نیست. ما هماهنگ نبودیم ولی به قول سرمربی تیم ملی، باید از این باخت ها تجربه کسب کنیم.

مقابل روسیه ناهماهنگ بودیم، پیشنهاد خوب عراق را رد کردم

وی درباره بازگشتش به تیم ملی فوتسال و انتخابش به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب در انتها تورنمنت، تاکید نمود: خدا را شکر عملکرد بدی نداشتم. هرچند گل نزدم ولی فکر می کنم خواسته های کادر فنی را پیاده کردم. در این تورنمنت یک تیم بررسی حضور داشت و بهترین ها را انتخاب می کرد. خوشبختانه من هم در جمع منتخبان قرار گرفتم.

ملی پوش فوتسال ایران که در تیم فرش آرا بازی می نماید، درباره شرایط این تیم هم اعلام کرد: مسائل اقتصادی در تمام تیم ها وجود دارد ولی از نظر جدولی شرایط خوبی داریم. مدیریت باشگاه و بازیکنان سعی می نمایند سال جاری نتایج خوبی بگیریم. ان شاءالله سال جاری بتوانیم رتبه خوبی کسب کنیم و روی سکو برویم.

بهادری در مورد احتمال لژیونرشدن مجددش گفت: سال گذشته در چین سختی زیادی کشیدم و الان در مشهد راحت هستم. سال جاری برای لیگ عراق مجددا از تیم نفت الوسط پیشنهاد داشتم. مبلغ قرارداد هم خیلی خوب بود ولی هرطور که با خودم فکر کردم، نتوانستم کنار بیایم که دوباره به خارج از ایران بروم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 371

به "مقابل روسیه ناهماهنگ بودیم، پیشنهاد خوب عراق را رد کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل روسیه ناهماهنگ بودیم، پیشنهاد خوب عراق را رد کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید