مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی فردا به خاتمه می رسد

به گزارش مجله تار و سه تار، فرصت ثبت درخواست در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور برای نیمسال دوم 1401-1400 فردا، 4 آذر به سرانجام می رسد.

مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی فردا به خاتمه می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی جهت نیمسال اول 1401-1400 صرفا بر اساس سامانه انجام می گیرد و تمامی دانشجویان باید برای ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا های انتقال و میهمانی بر اساس بازه های زمانی و به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

بر اساس زمانبندی اعلام شده فرصت ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از دوشنبه 3 آبان ماه تا پنجشنبه 4 آذر ماه 1400 بوده است و این فرصت فردا پنجشنبه به سرانجام می رسد.

بعلاوه از شنبه 6 آذرماه تا پنجشنبه 18 آذر ماه 1400 آنالیز مدارک و اعلام نقص به وسیله دانشگاه مبداء و ویرایش به وسیله دانشجو صورت می گیرد.

در صورت موافقت با درخواست انتقال و میهمان در دانشگاه محل تحصیل دانشجو (دانشگاه مبداء)، دانشجو موظف است مدارک و اطلاعات مورد احتیاج برای دانشگاه یا دانشگاه های مقصد انتخابی را حداکثر تا تاریخ 19 دی ماه 1400 به وسیله سامانه نقل و انتقال ارسال و تکمیل نمایند تا درخواست به وسیله دانشگاه یا دانشگاه های مقصد مورد آنالیز قرار گیرد. در غیر این صورت درخواست دانشجو آنالیز نمی گردد.

رسیدگی و اعلام نتیجه به وسیله دانشگاه مقصد در بازه زمانی دوشنبه 20 دیماه تا شنبه 30 دیماه 1400 انجام می گردد.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در مورد انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D.) انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1842

به "مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی فردا به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی فردا به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید