نیسان مورانو 2022 نسخه Midnight Edition از راه رسید

به گزارش مجله تار و سه تار، نیسان تا به امروز سه نسل از کراس اوور سایز میانه مورانو را عرضه نموده است. آخرین نسل هم که سال 2014 رونمایی شد، فروش فیس لیفت های آن همچنان ادامه دارد. این کمپانی ژاپنی در آخرین رونمایی خود، از نیسان مورانو 2022 نسخه Midnight Edition رونمایی نموده است.

نیسان مورانو 2022 نسخه Midnight Edition از راه رسید

به گزارش خبرنگاران، نیسان مورانو در ایران خودروی شناخته شده ای است. به شکلی که دو نسل از این خودرو بین سال های 87 تا 91 در پارس خودرو مونتاژ شدند. اما با اعمال تحریم ها، نیسان از این رفت و دیگر خبری از مونتاژ نسل سوم نیسان مورانو در ایران نشد.

البته بعضی از مدل های نسل سوم مورانو از راستا واردات وارد شدند، اما از سال 2018 به بعد دیگر نسخه های تازه از این خودرو را در جاده های کشور ندیدیم.

هر چند نیسان در طول سه سال اخیر تغییر آنچنانی در کراس اوور میانه پرفروش خود ایجاد ننموده است؛ بنابراین هواداران مورانو در ایران چیز زیادی ر از دست نداده اند.

با این حال آنالیز بازار خودرو ایران نشان می دهد که همان خودرو های کارنموده فراوری 2008 تا 2012 خرید و فروش می شوند.

کمترین قیمت مربوط به یک مدل نیسان مورانو فراوری سال 2008 با 315 هزار کیلومتر کارکرد است که 500 میلیون تومان قیمت خورده است. بیشترین قیمت نیز مربوط به نیسان مورانو 2012 با 100 هزار کیلومتر کارکرد است، که مالک آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای فروش آن طلب نموده است.

مشخصات نیسان مورانو 2022 نسخه Midnight Edition

گرچه نیسان مورانو همیشه یکی از خودرو های پرفروش نیسان در طول دو دهه اخیر بوده است. اما در طول 7 گذشته هنوز تغییر جدی را تجربه ننموده است. به همین علت کارشناسان حوزه خودرو معتقدند که جذابیت این کراس اوور برای هواداران آن کاهش یافته است.

اما کمپانی ژاپنی امیدوار است با عرضه نسخه Midnight Edition برای سال آینده میلادی رضایت مشتریان خود را جلب کند.

آنالیز تصاویر تازه از نیسان مورانو تازه نشان می دهد که تغییرات بیشتر در ظاهر خودرو اتفاق افتاده است. جلو پنجره، رکاب و نمایی پایینی جلوی خودرو به کلی به رنگ مشکی تغییر یافته اند. بعلاوه رینگ های آلیاژی 20 اینچی مشکی براق نیز به این کراس اوور سایز میانه افزوده شده اند.

نیسان می گوید که بسته تازه Midnight Edition در هر دو مدل دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک عرضه خواهد شد.

نیسان مورانو 2022 در تریم های S، SV، SL و Platinum ارائه می گردد.

البته در تریم SV از روکش های چرم استاندارد و گرمکن جایگاه های جلو برخوردار است.

بعلاوه فضای داخلی مورانو 2022 دارای ویژگی هایی مانند جایگاه پیشرفته Zero Gravity جلو و عقب و سانروف پانوراما با قابلیت انتخاب اختیاری است.

علاوه بر این همه مدل ها نیز به صورت استاندارد از نرم افزار اطلاعات تفریح NissanConnect که شامل اپل کارپلی و اندروید اتو و بعلاوه نمایشگر لمسی هشت اینچی است، عرضه می شوند. تریم های SL و بالاتر هم از سیستم ناوبری استاندارد بهره می برند.

مشخصات فنی نیسان مورانو 2022

کراس اوور سایز میانه پرطرفدار نیسان برای سال 2022 به یک پیشرانه 3.5 لیتری 6 سلیندر تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه امکان فراوری قدرت 260 اسب بخار و گشتاور 330 نیوتن متر را دارد.

برای انتقال قدرت نیز یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته Xtronic این کار برای تریم های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک انجام می دهد.

در خصوص قیمت نیسان مورانو 2022 نیز گفته می گردد که قیمت پایه از 32 هزار و 910 دلار آغاز می گردد و بسته به تریم در گران ترین حالت به 46 هزار و 160 دلار می رسد.

تصاویر نیسان مورانو 2022 نسخه Midnight Edition

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1850

به "نیسان مورانو 2022 نسخه Midnight Edition از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان مورانو 2022 نسخه Midnight Edition از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید