چهار بازی کامپیوتری به دست دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین طرحی شد

به گزارش مجله تار و سه تار، عضو تیم استادیو دانشگاه آزاد قزوین گفت: این تیم در زمینه باز های کامیپوتری و گوشی های اندروید فعالیت دارد و تا به امروز توانسته است چهار بازی کامیپوتری را طراحی کند.

چهار بازی کامپیوتری به دست دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین طرحی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

کوزه گران عضو تیم استادیو دانشگاه آزاد قزوین در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: تیم ما در زمینه باز های موبایل فعالیت دارد که تا به امروز توانسته ایم چهار بازی منتشر کنیم.

کوزه گران بیان کرد: از باز های پیروز ما بازی های کلماتیک و تور کلمات بوده است که با استقبال روبه رو شده است.

عضو تیم استادیو دانشگاه آزاد قزوین توضیح داد: نحوه بازی به این صورت است که با حروف بهم ریخته باید کلمه معنی دار ساخته گردد.

وی گفت: تیم استادیو دانشگاه آزاد قزوین از سال 93 فعالیت خود را شروع نموده است اولین بازی که طراحی شد بازی رانر به نام سانجو، بازی دوم بازی کلماتیک و بازی سوم بازی مربوط به بازی ماشین مولتی پلیرآنلاین که هنوز منتشر نشده است و در آخر به بازی تور کلمات را طراحی کردیم.

وی گفت: بازی تور کلمات تا به امروز توانسته است 4 هزار کاربر فعال داشته باشد اعضای تیم برای ساخت این بازی حدود 7 ماه انجامید.

کوزه گران در پایان تاکید نمود: در اینجا جا دارد از مسئولین دانشگاه آزاد قزوین که برای طراحی و منتشر بازی حمایت نموده است تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 653

به "چهار بازی کامپیوتری به دست دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین طرحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار بازی کامپیوتری به دست دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین طرحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید