طراحی سایت: چگونه در سایت تامین اجتماعی درخواست پرداخت هزینه خرید عینک و لوازم یاری توانبخشی را ثبت کنیم؟

به گزارش مجله تار و سه تار، در این گزارش نحوه درخواست اروتز پروتز به صورت غیر حضوری آموزش داده شده است.

طراحی سایت: چگونه در سایت تامین اجتماعی درخواست پرداخت هزینه خرید عینک و لوازم یاری توانبخشی را ثبت کنیم؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی خبرنگاران، در دوران کرونا انجام کار های اداری به صورت غیر حضوری می تواند جلوی توسعه این بیماری را بگیرد در این گزارش نحوه درخواست اروتز پروتز به صورت غیر حضوری آموزش داده شده است.

با ورود به سامانه خدمات غیر حضوری به نشانی es.tamin.ir و به وسیله منوی حمایت های کوتاه مدت وارد درخواست پروتز و اروتز شوید.

با ورود به منوی خدمت مذکور، اطلاعات هویتی فرد و شماره حساب ثبت شده نمایش داده می گردد و متقاضی باید شعبه مربوطه را انتخاب کند ، چنانچه بیمه شده در بیش از یک شعبه بیمه پرداز بوده، نزدیکترین شعبه را انتخاب کند.

در قسمت شماره بیمه، شماره بیمه فردی که پروتز به وسیله پزشک معالج جهت وی تجویز شده و فاکتور خرید به نام وی است انتخاب گردد.

(اعم از بیمه شده اصلی و افراد تحت تکفل وی)

در قسمت مدارک مورد احتیاج، نسخه پزشک و فاکتور خرید را بارگذاری نموده و با انتخاب کلید ثبت در خواست ، در خواست را ثبت کنید.

فرد جهت مشاهده شرایط در خواست می تواند در صفحه اصلی با مراجعه به تامین اجتماعی من و از منوی درخواست های ثبت شده شرایط درخواست خود را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1742

به "طراحی سایت: چگونه در سایت تامین اجتماعی درخواست پرداخت هزینه خرید عینک و لوازم یاری توانبخشی را ثبت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: چگونه در سایت تامین اجتماعی درخواست پرداخت هزینه خرید عینک و لوازم یاری توانبخشی را ثبت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید