کانادا تعداد دیگری از مقام های ونزوئلا را تحریم کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، وزارت امور خارجه کانادا در بیانیه ای خاطرنشان کرد که با هدف فشار بیشتر بر دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا، 14 نفر دیگر از مقام های این کشور را در فهرست تحریم قرار می دهد.

کانادا تعداد دیگری از مقام های ونزوئلا را تحریم کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از رویترز، کانادا که به انتخابات اخیر ونزوئلا معترض است و مدعی این انتخابات غیرقانونی و غیردمکراتیک برگزار شده است، تابستان گذشته نیز تحریم هایی را علیه 40 نفر از مقام های ونزوئلایی از جمله شخص مادورو اعمال نموده بود.

در بیانیه روز چهارشنبه وزارت امور خارجه کانادا درباره تحریم های جدید آمده است: این تحریم ها در واکنش به انتخابات ریاست جمهوری غیرقانونی و غیردمکراتیک در این کشور اعمال می گردد.

مادورو اوایل ماه جاری میلادی برای دومین بار برای یک دوره شش ساله دیگر در انتخابات پیروز شد. بعضی از کشورها نتایج این انتخابات را غیرعادلانه توصیف کردند. این امر تحریم آمریکا علیه ونزوئلا را نیز به دنبال داشت.

تحریم های جدید کانادا شامل توقیف دارایی های مقامات مذکور و جلوگیری از خرید ملک و مراودات اقتصادی کانادایی ها با آنها است.

کریستیا فریلند وزیر امور خارجه کانادا گفت: این تحریم ها حامل پیامی روشن درباره عواقب رفتارهای غیردمکراتیک حکومت مادورو است.

وزارت امور خارجه ونزوئلا نیز در واکنش به اعمال تحریم های کانادا اظهار داشت: اوتاوا به منظور جلوگیری از کاهش منافع حاصل از مراوده تجاری با آمریکا، در مقابل فشارهای دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تسلیم شده است.

اروپام**9158** 1723

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 855

به "کانادا تعداد دیگری از مقام های ونزوئلا را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا تعداد دیگری از مقام های ونزوئلا را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید