کرونا در اروپا، از افزایش مناطق قرمز در فرانسه تا بالاترین ابتلای روزانه در انگلیس از ماه می

به گزارش مجله تار و سه تار، جدیدترین اخبار کرونایی در اروپا از افزایش لیست مناطق خطر کرونایی در فرانسه حکایت دارد.

کرونا در اروپا، از افزایش مناطق قرمز در فرانسه تا بالاترین ابتلای روزانه در انگلیس از ماه می

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، کرونا و عواقب سیاسی اجتماعی و مالی آن همچنان تیتر اول بسیاری رسانه های اروپایی است.

درخواست جدی رئیس مجلس آلمان از نمایندگان برای رعایت قواعد کرونایی

جدیدترین اخبار کرونایی از اروپا حاکی از آن است که در اولین جلسه هفتگی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس آلمان، وولفگانگ شایبله، رئیس این نهاد مهم آلمانی به نمایندگان رعایت نکات در مبارزه با بحران کرونا را یادآوری نموده و به صورت جدی از نمایندگان خواست اقدامات حفاظتی برای مقابله با این ویروس را در پیش گیرند.

درخواست اتحادیه های مهم مالی آلمان از دولت برای تجدیدنظر در محدودیت های سفر

اتحادیه های مهم مالی در آلمان هم از دولت این کشور تغییر رویکرد در محدودیت های سفر برای مقابله با بحران کرونا را درخواست نموده اند. این انجمن های مهم مالی محدودیت های سفر گسترده را عامل تاثیرات منفی مالی می دانند که مضرات آن فراتر از بخش توریسم و گردشگری را در بر می گیرد.

هشدار درباره تنگناها در ظرفیت های آزمایشگاهی آلمان

نمایندگان عرصه پزشکی در آلمان هم درباره رشد تنگناها در ظرفیت های آزمایشگاهی در آلمان هشدار داده اند. رئیس انجمن حرفه ای پزشکان بخش خدمات عمومی در این باره گفته است که با آغاز فصل شیوع آنفولانزا تعداد نمونه برداری های ضروری چند برابر خواهد شد. ظرفیت های آزمایشگاهی در حال حاضر هم کم است.

وی از به وجود آمدن تنگناهای عظیم آزمایشگاهی در فصل پاییزو هم زمان شدن بیماری های واگیر آنفولانزا و کووید 19 هشدار داد.

افزایش چشمگیر آمار مبتلایان روزانه در فرانسه

بحران کرونا همچنان در فرانسه گسترش می یابد. وزارت بهداشت فرانسه روز یکشنبه از ابتلای 7071 مورد جدید به بیماری کووید 19 در عرض 24 ساعت اطلاع داده است. روز قبل از آن هم 8550 نفر در فرانسه به این بیماری مبتلا شدند و روز آدینه هم با 8975 ابتلای روزانه رکورد مبتلایان روزانه از زمان شیوع این بیماری شکسته شد.

بالاترین ابتلای روزانه در انگلیس از ماه می

نهادهای بهداشتی در انگلیس هم روز یکشنبه از ابتلای 2988 مورد جدید به کرونا در 24 ساعت اطلاع دادند که بالاترین ابتلای روزانه از ماه می بوده است. در ماه آگوست به طور متوسط روزانه هزار نفر به این بیماری مبتلا شدند.

شیوع مجدد کرونا در صنعت فراوری گوشت آلمان

کرونا مجدداً در صنایع فراوری گوشت آلمان شیوع پیدا نموده است. در ایالت نیدرزاکسن شیوع این بیماری در صنایع گوشت و در بین کارکنان این بخش گزارش شده است.

تمدید اقدامات مقابله با کرونا در ایتالیا

دولت ایتالیا هم اقدامات حمایتی برای مقابله با شیوع کرونا مانند طرح استفاده اجباری از ماسک و قواعد فاصله گذاری را تمدید می نماید.

قرنطینه اعضای کمیسیون کرونای دولت اسلواکی

تمام اعضای کمیسیون کرونای دولت اسلواکی هم به دلیل اینکه در اواخر هفته یک عضو از این کمیسیون مبتلا به کرونا شده بود در قرنطینه قرار گرفتند.

نتایج یک آنالیز هم نشان می دهد که بسیاری از شاغلان در آلمان می خواهند همچنین بعد از بحران کرونا هم از خانه کار نمایند.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم از ابتلای 814 مورد جدید به بیماری کووید 19 در 24 ساعت گذشته اطلاع داده است.

گسترش مناطق خطر کرونایی در فرانسه

فرانسه هم روز یکشنبه از هفت منطقه خطر کرونایی جدید در این کشور اطلاع داد. بر اساس اطلاعات دولت به این ترتیب در حال حاضر 28 منطقه از حدود 100 منطقه اداری فرانسه به عنوان مناطق قرمز در این کشور مطرح هستند که ویروس در این مناطق به صورت فعال در حال گردش است.

یاری های آلمان به هند برای مقابله با شیوع کرونا

دولت آلمان هم یاری های خود برای مقابله با ویروس کرونا در هند را گسترش می دهد. وزیر توسعه آلمان با اشاره به اینکه روزانه حدود 70 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا می شوند این رقم را در هیچ کشوری تا این اندازه بالا ندانسته و از یاری های آلمان برای توقف فرایند افزایشی آمار مبتلایان در این کشور اطلاع داد.

شیوع پر سرعت کرونا در اسپانیا

در اسپانیا هم موارد ابتلا به کرونا به سرعت در حال افزایش است و وزارت بهداشت این کشور روز گذشته از ابتلای بیش از 4 هزار مورد جدید به بیماری کووید 19 در عرض 24 ساعت اطلاع داد. در روز آدینه هم بیش از 10 هزار ابتلای جدید به این بیماری در اسپانیا در عرض 24 ساعت گزارش شده بود.

موارد جدید ابتلا به کرونا در کشورهای مهم اروپایی

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می دهد که در اسپانیا تا به حال 517133 نفر به کرونا مبتلا شده و 29418 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 347152 نفر به کرونا مبتلا شده و 41551 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه هم تا به حال 324777 نفر به کرونا مبتلا شده و 30724 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تا به حال 277634 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 35541 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در آلمان هم تا به حال 251744 نفر به کرونا مبتلا شده و 9401 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1097

به "کرونا در اروپا، از افزایش مناطق قرمز در فرانسه تا بالاترین ابتلای روزانه در انگلیس از ماه می" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از افزایش مناطق قرمز در فرانسه تا بالاترین ابتلای روزانه در انگلیس از ماه می"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید