کیانوش محرابی در هیات مدیره فدراسیون جهانی رفتینگ ابقا شد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، کنگره فدراسیون جهانی رفتینگ به صورت آنلاین برگزار گردید و به اتفاق آرا اعضا، کیانوش محرابی مجدد به سمت عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته توسعه پایدار این فدراسیون انتخاب شد. این کرسی تا سال 2025 در اختیار ایران است.

کیانوش محرابی در هیات مدیره فدراسیون جهانی رفتینگ ابقا شد

این فرصت در حالی به دست آمد که محرابی پیش تر در سال های 2015، 2017 و 2019 نیز به این سمت انتخاب شده بود. کنگره فدراسیون جهانی رفتینگ با هدف مهمترین تصمیمات رفتینگ در جهان در طول یک سال برگزار گردید.

نمایندگانی از کشورهای ایران، روسیه، بلغارستان، انگلستان، آمریکا، کانادا، بوسنی و هرزگوین عضو هیأت مدیره فدراسیون جهانی رفتینگ هستند.

کیانوش محرابی حدود 20 سال سابقه تدریس در حوزه گردشگری طبیعت دارد و طراح، راهنما و مجری تورهای ماجراجویانه در ایران و کشورهای آسیایی و آفریقایی است.

محرابی اخیراً در سفر به اسلوونی دوره مربی گری رسکی و3 (RESCUE3) را که یکی از شیوه های تخصصی نجات و شیوه ای حیاتی در نجات به ویژه در زمان وقوع سیل است، در سازمان بین المللی نجات 3 گذرانده است، این دوره در اصل دوره آموزش مربی جست وجو و نجات در رودخانه، آب های خروشان و سیل است.

وی از سال 1391 دوره های متعدد آموزشی رسکی و 3 را گذرانده و در صورتی که آزمون دیگری از این دوره را در اردیبهشت سال 1401 با موفقیت بگذراند به نمایندگی از سازمان بین المللی نجات 3 به عنوان مدرس بین المللی می تواند دوره های آموزشی و تخصصی آن را برگزار و تاییدیه صادر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1869

به "کیانوش محرابی در هیات مدیره فدراسیون جهانی رفتینگ ابقا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانوش محرابی در هیات مدیره فدراسیون جهانی رفتینگ ابقا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید