گل محمدی: مخالف رفتن بیرانوند به بلژیک هستم، شروع تمرینات به کنترل کرونا در فوتبال کمک کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد علیرضا بیرانوند بازیکن این تیم است و باید تا انتها فصل در اختیار سرخپوشان تهرانی باشد.

گل محمدی: مخالف رفتن بیرانوند به بلژیک هستم، شروع تمرینات به کنترل کرونا در فوتبال کمک کرد

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره شرایط بازیکنان بعد از شروع مجدد تمرینات گفت: دو هفته است که تمرینات را شروع کرده ایم و بیشتر در بخش های بدنی و هوازی در قالب تاکتیک با بازیکنان کار کرده ایم. سعی کردیم که بازیکنان زودتر به شرایط بازی برسند، چرا که زمان زیادی تا شروع مسابقات نداریم. در مجموع در این دو هفته خوب تمرین کرده اند. هفته پیش یک بازی درون تیمی داشتیم و دیروز هم با سایپا بازی کردیم. تا اینجا همه چیز خوب بوده و از تلاش و انگیزه بازیکنان راضی هستم.

وی ادامه داد: چند مشکل هم داشته ایم. از جمله اینکه بشار رسن و اوساگونا هنوز به تمرینات برنگشته اند و رادوشویچ هم دیر به تمرینات برگشت. یکی دو مصدوم هم در تمرینات داشته ایم. ضمن اینکه در شروع بازی ها هم بازیکن محروم داریم. به همین خاطر نگران این مسائل در شروع لیگ هستم و امیدوارم باشگاه مسائل بازگشت خارجی ها را برطرف کند.

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی اش از عملکرد بازیکنان در بازی با سایپا گفت: در مجموع این بازی ها به ما کمک می کند که به آمادگی بیشتری برسیم. تقریبا سه ماهی بود عملکرد بازیکنان را در زمین ندیده بودیم و آخرین مسابقه ما همان بازی با شهر خودرو بود. از این بابت واقعاً شاد بودم که دوباره فوتبال هست و جریان دارد. عملکرد بازیکنان هم خوب بود هر چند هنوز تا رسیدن به آمادگی و هماهنگی کامل فاصله دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره ناهماهنگی در تشخیص ابتلای اعضای تیم ها به کرونا و لزوم تست گیری واحد از تیم های لیگ، عنوان کرد: من در این مسائل زیاد تخصص ندارم. اگر قرار باشد یک آزمایشگاه واحد باشد که همه تست ها را بگیرد خیلی سخت خواهد بود و برای تیم های شهرستانی هم هماهنگی اش سخت است و به نظر من شدنی نیست. الان گفته می گردد بعضی از بازیکنان به کرونا مبتلا شده اند که به نظر من این اتفاق به قبل از شروع تمرینات برمی گردد. از این بابت شادیم که شروع تمرینات و همینطور رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی به باشگاه ها باعث شد شرایط ابتلای مربیان و بازیکنان و سایر اعضای تیم ها معین گردد و در نهایت این چند نفر از تیم ها و جامعه جدا شدند. این اتفاق به همه تیم ها کمک کرد و در واقع شروع تمرینات باعث شد شرایط کرونا در فوتبال معین و کنترل آن راحت تر گردد. به نظر من پروتکل های بهداشتی می توانند خیلی به ادامه لیگ کمک کنند. باید همکاری خوبی از طرف فدراسیون و باشگاه ها در این زمینه انجام گردد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند باید چند روز دیگر برای حضور در تست های پزشکی تیم جدیدش به بلژیک برود، گفت: این اتفاق نباید بیشتر از 48 ساعت طول بکشد. فکر نمی کنم خیلی لازم باشد که علیرضا قبل از شروع مسابقات بلژیک به این کشور برود و به نظرم بعد از سرانجام لیگ ما هم می تواند برود و تست هایش را انجام دهد. من به باشگاه هم گفته ام مخالف رفتن بیرانوند برای تست هستم و همانطور که فیفا هم اعلام کرده او تا آخر فصل بازیکن تیم ماست و باید تا سرانجام لیگ ما را همراهی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1049

به "گل محمدی: مخالف رفتن بیرانوند به بلژیک هستم، شروع تمرینات به کنترل کرونا در فوتبال کمک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مخالف رفتن بیرانوند به بلژیک هستم، شروع تمرینات به کنترل کرونا در فوتبال کمک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید