یورو 2020، کلارک: جمهوری چک از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد، نیمه اول بازی جسورانه تری را به نمایش گذاشتیم

به گزارش مجله تار و سه تار، سرمربی تیم ملی فوتبال اسکاتلند معتقد است که بازیکنان جمهوری چک در بازی دو تیم از موقعیت های خود بهتر استفاده کردند.

یورو 2020، کلارک: جمهوری چک از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد، نیمه اول بازی جسورانه تری را به نمایش گذاشتیم

با ما سفر کنید و با تور پراگ از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، استیو کلارک که تیم تحت هدایتش عصر امروز (دوشنبه) در اولین بازی خود در گروه D مسابقات یورو 2020 در استادیوم همپدن پارک شهر گلاسکو با نتیجه 2 بر صفر مغلوب جمهوری چک شد، پس از این بازی گفت: بازی کاملاً برابری بین دو تیم بود اما آنها از موقعیت های خود بهتر استفاده کردند و دقت بیشتری در این زمینه نسبت به ما داشتند. ما اما از موقعیت های خود نتوانستیم استفاده لازم را ببریم.

وی اضافه کرد: این تجربه خوبی برای ما بود و از این بازی می توانیم درس هایی بگیریم. ما برای یادگیری به این تورنمنت نیامده ایم اما همچنان باید درس هایی آموخت و در ادامه وقتی موقعیت هایی نصیب مان شد از آنها استفاده کنیم و مطمئن شویم که در جریان بازی هستیم. ما حرکات خوبی در این بازی داشتیم و در نیمه اول بازی جسورانه تری را از خود به نمایش گذاشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1623

به "یورو 2020، کلارک: جمهوری چک از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد، نیمه اول بازی جسورانه تری را به نمایش گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، کلارک: جمهوری چک از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد، نیمه اول بازی جسورانه تری را به نمایش گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید