700 کیلومتر بزرگراه در سطح کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی پنجشنبه شب در حاشیه آئین ساخت راه اهن بوشهر - شیراز گفت: پیگیری های بسیار زیادی از سوی مسئولان و نمایندگان استان برای اتصال استان بوشهر به خط ریلی اجرا شده و اکنون شاهد اجرای بخش دیگری از این جهت هستیم.

700 کیلومتر بزرگراه در سطح کشور به بهره برداری می رسد

وی گفت: با توجه به محدودیت منابع باید کوشش گردد که بهترین استفاده از اعتبارات صورت گیرد و همه مسئولان باید از همه فرصت ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده نمایند.

وزیر راه و شهرسازی از بهسازی وضعیت راه های کشور به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم و بهبود وضعیت ایمنی راه ها اطلاع داد و اضافه نمود: طرح های مهمی در سطح کشور در دست اجرا است.

وی با اشاره به افتتاح 700 کیلومتر پروژه بزرگراهی در استان های مختلف کشور تا اواسط بهار آینده ادامه داد: امروز شاهد افتتاح یکی از طرح های مهم بزرگراهی در استان بوشهر بودیم که نقش مهم در بهبود ارتباطات در شمال استان بوشهر دارد.

اسلامی از افتتاح طرح های ریلی و محورهای ارتباطی استان های مختلف اطلاع داد و بیان نمود: اتصال عسلویه و بوشهر به خط ریلی به عنوان دو مرکز بار و مسافر و شهرهای در جهت دارای اهمیت بسیار زیادی است.

وی از کوشش ویژه برای پیشبرد پروژه های ریلی در استان بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: امیدواریم با فعال سازی قطعات باقی مانده راه آهن بوشهر شاهد اتصال این استان به خط ریلی سراسری باشیم.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: همه کوشش خود را به کار می گیریم تا با بهبود زیرساخت های ارتباطی شاهد افزایش ایمنی تردد در محورهای مختلف کشور برای هم وطنانمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 88

به "700 کیلومتر بزرگراه در سطح کشور به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700 کیلومتر بزرگراه در سطح کشور به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید