آموزش و پرورش دانش آموزان را با واقعیت های کشور آشنا کند

به گزارش مجله تار و سه تار، فرماندار اردستان گفت: سیستم آموزشی ما باید به عنوان یک رسالت جدی دانش آموزان را با واقعیت ها، چشم اندازها و سیاست گذاری های کلان کشور آشنا کند.

آموزش و پرورش دانش آموزان را با واقعیت های کشور آشنا کند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، حمیدرضا تأملی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم زنگ شروع مدارس در مدرسه امام خمینی اردستان، اظهار کرد: انتظاری که به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش از همکاران فرهنگی در این مدیریت داریم و بارها بر آن تأکید کردیم؛ انجام مأموریتی است که دانش آموزان پرسش گر و مطالبه گر باشند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم سیستم آموزش و پرورش دانش آموزان به نحوی تربیت نمایند که در رفع کردن مسائل زندگی پیروز باشند و درک شرایط جدید کشور و شهرستان و همچنین شرایط جدید بین المللی را برای آینده خودشان ترسیم نمایند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش تنها نهادی است که مهم ترین سال های زندگی عزیزان مردم در اختیار این سیستم است، گفت: این رسالت ملی بر عهده آموزش و پرورش است که چگونه شاد بودن و زندگی کردن در زندگی را بیاموزد. متأسفانه امروز هنوز با معیارهای دهه های گذشته برای کنکور برنامه ریزی می نمایند و پیروزیت را در یک جهت دوازده ساله راهنمایی نمایند.

تأملی با انتقاد از این شیوه در سیستم آموزش، توضیح داد: امروز سیستم آموزشی ما باید به عنوان یک رسالت جدی باید دانش آموزان را با واقعیت ها، چشم اندازها و سیاست گذاری های کلان کشور آشنا کند.

وی گفت: فرمانداری اردستان آمادگی دارد تا با همه پتانسیل های این شهرستان در طول سال تحصیلی با برنامه ریزی که آموزش و پرورش انجام می دهد، در بین دانش آموزان حضور یابد و با دانش آموزان در موضوعات مختلف بحث و گفتگو کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 354

به "آموزش و پرورش دانش آموزان را با واقعیت های کشور آشنا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش دانش آموزان را با واقعیت های کشور آشنا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید