آیا برترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران را می شناسید؟

به گزارش مجله تار و سه تار، همان طور که می دانید بخش زیادی از زیبایی چهره شما به زیبایی دندان هایتان بستگی دارد، بنابراین اگر دندان هایتان را از دست داده اید، نگران نباشید زیرا می توانید با مراجعه به کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران، دندان های از دسته رفته خود را باز یافته و غذا خوردن را با کیفیت بالاتری انجام دهید و اعتماد به نفس خود را هم افزایش دهید. زیرا یکی از مواردی که می تواند از نظر روانشناسی، اعتماد به نفس شما را تحت تأثیر قرار دهد، نداشتن دندان های سالم و مرتب است. ما در این مطلب قصد داریم ضمن پرداختن به موضوع ایمپلنت دندان و آنالیز مزایای آن، برترین متخصص ایمپلنت در تهران و برترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران را به شما معرفی کنیم.

آیا برترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران را می شناسید؟
کلینیک کاشت ایمپلنت

کاشت ایمپلنت راهی برای بازیابی دندان های از دست رفته

امروزه با پیشرفت علم دندانپزشکی روش های مختلفی برای داشتن دندان و بازیابی دندان های از دست رفته وجود دارد که هر فردی می تواند متناسب با ساختار فک و لثه ها، سن و بعلاوه بودجه ای که دارد یکی از این روش ها را انتخاب نماید. کاشت ایمپلنت یکی از این روش ها به تعداد می آید. با توجه به این که جراحی ایمپلنت هزینه بیشتری نسبت به روش های دیگر در بر دارد، اما از ماندگاری بسیار طولانی تر و کیفیت و کارایی بهتری هم برخوردار است که در ادامه بیشتر به مزایای آن هم اشاره خواهیم کرد.

هنگامی که اقدام به کاشت ایمپلنت در تهران می کنید، دندانپزشک متخصص کاشت ایمپلنت در مرحله اول یک ویزیت بالینی انجام می دهد و با توجه به عکس رادیوگرافی و یا سی تی اسکنی که از استخوان فک ها انجام گرفته است شرایط آن ها را آنالیز نموده و با تحلیل شرایط، اقدام به انجام کاشت ایمپلنت خواهد نمود.

در مرحله دوم هم دندانپزشک با جراحی، ایمپلنت را که از جنس تیتانیوم خالص و به صورت یک پیچ باریک طراحی و ساخته شده را درون فک قرار می دهد. در مرحله بعدی پروتز دندان که می تواند تنها یک روکش باشد و یا به صورت یک پل (بریج) جای خالی چند دندان را بین سایر دندان ها پر نماید و یا به صورت یک دست دندان کامل (دنچر) ساخته شده باشد را روی هر فک قرار می دهد. در بسیاری از مواقع ضروری است بین کاشت ایمپلنت تا قرار دادن پروتز بر روی آن مدتی فاصله بیفتد تا ایمپلنت به خوبی داخل فک جای گیرد و فک و لثه ها شرایط نرمالی پیدا نماید. شما می توانید با انتخاب برترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران این نوع درمان را با خیالی آسوده و بدون نگرانی انجام دهید و از نتیجه آن بسیار راضی باشید.

مزایای کاشت ایمپلنت

هنگامی که دندان های شما آغاز به پوسیده شدن می نماید و یا درد دندان مسئله ای را در آن نشان می دهد ضروری است هر چه سریع تر به دندانپزشک مراجعه نمایید تا مشکل پیش آمده را رفع نماید اما زمانی که به هر علت دندان خود را از دست دادید، می توانید با مراجعه به مطب برترین متخصص ایمپلنت در تهران و استفاده از روش کاشت ایمپلنت، دندان از دست رفته را جایگزین نمایید. کاشت ایمپلنت مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ایمپلنت
  • اولین و مهمترین مزیت کاشت ایمپلنت در تهران آن است که می توانید پس از اینکه دندان خود را از دست دادید از این روش برای جایگزین کردن دندان استفاده نمایید.
  • به علت آن که ایمپلنت و روکش آن ظاهری کاملاً شبیه به دندان طبیعی دارد، به چهره و خنده شما زیبایی بسیاری خواهد بخشید و اعتماد به نفس را به شما باز خواهد گرداند.
  • هنگامی که اقدام به جراحی ایمپلنت می کنید از تحلیل رفتن استخوان های فک تان جلوگیری خواهید کرد.
  • با استفاده از این روش امکان تجمع باکتری ها در اطراف آن نسبت به دست دندان و .. بسیار کمتر خواهد بود و چنانچه بهداشت دندان و دهان خود را رعایت نمایید امکان پوسیدگی دندان های کناری و التهاب لثه و… بسیار کمتر خواهد شد.
  • اگر نگران تغییر بیان کلمات و حروف با انجام جراحی ایمپلنت هستید، خیالتان از این موضوع آسوده خواهد بود زیرا ایمپلنت در این خصوص دقیقاً شبیه به دندان های واقعی عمل نموده و مانند دندان مصنوعی نیست.
  • روش کاشت ایمپلنت این مزیت را دارد که بسیار شبیه سایر دندان های بیمار طراحی و ساخته خواهد شد بنابراین بیمار نگرانی از شباهت آن با دندان مصنوعی و روکش های دندانی نخواهد داشت.
  • از آن جا که دندان ایمپلنت شده به طور کامل در فک قرار می گیرد پس امکان حرکت و تغییر شکل ندارد.

تاثیر دندان بر زیبایی و اعتماد به نفس

می دانید که از دست رفتن دندان ها موجب می گردد که هنگام جویدن غذا، فشار بیشتری بر روی لثه ها وارد گردد. همین نکته می تواند به مرور زمان باعث گردد تا لثه ها دچار تحلیل شوند. زمانی که این اتفاق می افتد، ظاهر صورت هم تغییر یافته و حالت افتادگی پیدا می نماید که به راحتی قابل مشاهده است و می تواند از نظر ظاهری زیبایی شما را تحت تأثیر قرار داده و یا از نظر روانی اعتماد به نفس شما را کم نماید. اما با کاشت ایمپلنت تحت نظر برترین متخصص ایمپلنت در تهران، می توانید زیبایی چهره خود را باز گردانید و از چروک پیدا کردن صورت و یا تحلیل استخوان های فک که باعث جمع شدن صورت می گردد، جلوگیری نمایید.

تاثیر دندان بر زیبایی

مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر عباس گشاده رو

برای این که بتوانید کاشت ایمپلنت دندانی موفقی در تهران داشته و از نتیجه راضی باشید، ضروری است یک کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران را بیابید که دندانپزشک متخصص بتواند با بهره گیری از روش های درمانی روز جهان در این خصوص، درمان به روش کاشت ایمپلنت را برای شما با کیفیت بالایی انجام دهد. یکی از دندانپزشکان متخصص در این حوزه دکتر عباس گشاده رو است که به نام برترین متخصص ایمپلنت در تهران شناخته شده و با راه اندازی کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران به انجام درمان های زیبایی به روش ایمپلنت مشغول است. کلینیک دکتر گشاده رو مجهزترین و برترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران است که در بزرگراه جلال آل احمد بین خیابان کارگر و چمران، خیابان پروانه، ساختمان پزشکان چمران واقع شده و بخاطر قرارگیری در این منطقه دسترسی بسیار خوبی از جانب تمامی منطقه ها شهر تهران خواهد داشت.

اگر مایلید پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت از خدمات و کارهایی که در مرکز کاشت ایمپلنت دکتر عباس گشاده رو انجام می گردد، آگاه شوید، پیشنهاد می کنیم سایت این کلینیک را به آدرس الکترونیکی www.tehranimplantteam.com ببینید. در این سایت مطالب و مقالاتی درباره روش درمانی کاشت و جراحی ایمپلنت، انواع آن و بعلاوه روش های پیشگیری از بعضی بیماری های دندان و لثه قرار گرفته است که می توانید با مطالعه آن ها روش انتخابی و مورد نظر خود را نهایی نمایید.

منبع: هفت گنج
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1689

به "آیا برترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا برترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید