احتمال خیزش گرد و خاک در شرق کشور، شرایط جوی تهران در 2 روز آینده

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در بعضی نقاط، از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور اطلاع داد.

احتمال خیزش گرد و خاک در شرق کشور، شرایط جوی تهران در 2 روز آینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیاییان با بیان اینکه امروز و فردا (18 و 19 شهریور) در استان های ساحلی خزر، بعضی نقاط اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی در بعضی ساعات بارش باران، رعدوبرق و در ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس در بعدازظهر رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد، اضافه کرد: شنبه و یکشنبه (20 و 21 شهریور) هم در ارتفاعات مازندران بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد.

به گفته وی، در بعضی ساعات امروز و فردا (18 و 19 شهریور) وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شرق کشور به ویژه در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان مورد انتظار است. بعلاوه طی این مدت دریای خزر و شمال و مرکز خلیج فارس هم مواج است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (19 شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد و طی شنبه (20 شهریور) هم صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (18 و 19 شهریور) اهواز با بالاترین دمای 46 و 44 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با بیشینه دمای 19 و 20 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان های کشور هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1719

به "احتمال خیزش گرد و خاک در شرق کشور، شرایط جوی تهران در 2 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال خیزش گرد و خاک در شرق کشور، شرایط جوی تهران در 2 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید