افتتاح 20 پروژه گردشگری در قم هم زمان با دهه فجر

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت:هم زمان با دهه مبارک فجر 20 پروژه گردشگری در قم افتتاح می گردد.

افتتاح 20 پروژه گردشگری در قم هم زمان با دهه فجر

جهت دریافت مشاوره سفر با لحظه آخری تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، حمید یزدانی 14 بهمن ماه 98 با بیان اینکه در این پروژه ها بیش از 2040 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است اضافه کرد: 13 واحد اقامتی و هفت واحد مجتمع گردشگری، سفره خانه سنتی، مراکز تفریحی، پروژه های گردشگری قم را تشکیل می دهد.

او توضیح داد: با بهره برداری از این واحدها 481 فرصت شغلی ایجاد می گردد و 391 تخت به تخت های فعال استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم در مورد پروژه های دردست احداث گفت: همچنین در بخش های استان، کلنگ احداث سه تأسیسات گردشگری، اقامتی، واحد پذیرایی و مجتمع خدمات رفاهی بر زمین زده خواهد شد.

او اظهار کرد: هتل 4 ستاره در بخش کهک با حجم سرمایه گذاری 830 میلیاردریال، و فرصت اشتغال زایی برای 63 نفر و تأسیسات اقامتی پذیرایی واقع در مجتمع خدمات رفاهی، سلفچگان روستای طرلاب با حجم سرمایه گذاری 80 میلیارد ریال با فرصت اشتغال زایی 30 نفر ازجمله این پروژه هاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم اعلام کرد: فاز دو مجتمع گردشگری دهکده مجلل در بخش کهک روستای دستگرد با حجم سرمایه گذاری 50میلیارد ریال و فرصت اشتغال زایی برای 20 فرصت شغلی از دیگر پروژه های در دست احداثی است که با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ احداث آن بر زمین زده خواهد شد.

او با بیان اینکه در بخش گردشگری استان فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد گفت: پیش بینی می گردد با احداث سه طرح مذکور که با حجم سرمایه گذاری 9600 میلیارد ریال، 113 فرصت شغلی دیگر افزایش می یابد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 602

به "افتتاح 20 پروژه گردشگری در قم هم زمان با دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 20 پروژه گردشگری در قم هم زمان با دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید