ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی تا خاتمه امروز 10 مهرماه ادامه دارد

به گزارش مجله تار و سه تار، متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی تا ساعت 24 امروز چهارشنبه دهم مهر ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی تا خاتمه امروز 10 مهرماه ادامه دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، متقاضیان عضویت هیئت علمی در دانشگاه ها تا ساعت 24 امروز چهارشنبه دهم مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. فرآیند رسیدگی به تقاضای متقاضیان در دانشگاه ها از 13 مهر ماه شروع شده و تا 13 دی ماه 98 ادامه خواهد داشت.

پس از آنالیز فرآیند رسیدگی به متقاضیان جذب در دانشگاه ها، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از 14 دی تا 29 بهمن ماه امسال فرصت دارد آنالیز های خود را در این زمینه انجام دهد و در نهایت نظر نهایی خود را برای پذیرش و یا عدم پذیرش اعلام کند.

براساس جدول زمانی فراخوان جذب هیئت علمی شهریورماه 98، ثبت نام متقاضیان جذب هیئت علمی در دانشگاه ها و مؤسسات تابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری از روز سه شنبه 26 شهریورماه شروع شد و تا شنبه 6 مهر 98 ادامه داشت، اما با توجه به تقاضای جمع کثیری از متقاضیان که کارثبت نام خود را به روز های آخر موکول نموده بودند، ترافیک سنگین در سامانه ثبت نام ایجاد شد و برهمین اساس مهلت ثبت نام متقاضیان عضویت هیئت علمی درعموم دانشگاه ها تا ساعت 24 روز دهم مهرماه تمدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 375

به "ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی تا خاتمه امروز 10 مهرماه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی تا خاتمه امروز 10 مهرماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید