جشنواره غذاهای سنتی و صنایع دستی در ارگ تاریخی راین برگزار می شود

به گزارش مجله تار و سه تار، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راین از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و صنایع دستی از تاریخ 4 تا 10 مردادماه سال جاری در محل ارگ تاریخی این شهر خبر داد.

جشنواره غذاهای سنتی و صنایع دستی در ارگ تاریخی راین برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، سیدوحید طاهری مسئول کنندگی میراث فرهنگی راین امروز سه شنبه 2 مرداد 97 اضافه کرد: اولین جشنواره غذاهای سنتی به همراه نمایشگاه صنایع دستی ویژه بانوان استان کرمان در محل ارگ تاریخی راین برگزار می شود.

او با بیان اینکه این جشنواره با حضور هنرمندانی از سراسر استان کرمان برگزارمی شود، اظهار کرد: داوری اولین جشنواره غذاهای سنتی و صنایع دستی شهر راین توسط خانم آستانی انجام می گیرد و به شرکت کننده برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول کنندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری راین شرح داد: آموزش رایگان پخت چند نوع غذای سنتی و اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری از جمله موسیقی های محلی و سنتی، نمایش آداب و رسوم محلی مناطق مختلف استان از برنامه های جانبی این جشنواره است.

او با اشاره به شعار سالجاری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: تمام غرفه ها و همچنین اسکان غرفه داران به صورت رایگان خواهد بود و کسانی که علاقه مند به شرکت در این جشنواره هستند می توانند با شماره تلفنهای33761644 و 33761400 تماس حاصل کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 240

به "جشنواره غذاهای سنتی و صنایع دستی در ارگ تاریخی راین برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره غذاهای سنتی و صنایع دستی در ارگ تاریخی راین برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید