خبرنگاران ترامپ:بولتون کندذهن ترین فرد در دولت من بود

به گزارش مجله تار و سه تار، تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ رئیس جمهوری مستقر در کاخ سفید با حمله به جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق خود که سال گذشته اخراج شده بود، وی را کندذهن ترین فرد در دولت خود معرفی کرد.

خبرنگاران ترامپ:بولتون کندذهن ترین فرد در دولت من بود

رئیس جمهوری فعلی آمریکا ساعاتی پس از اظهارات بولتون در مصاحبه با ای بی سی نیوز علیه وی، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: جان بولتون یکی از کندذهن ترین افراد در دولتی بود که من افتخار کار با آن (دولت) را داشتم.

ترامپ بولتون را فردی عبوس، ساکت و احمق توصیف کرد و گفت: او هیچ چیزی به امنیت ملی اضافه نکرد به غیر از هی، بیایید جنگ کنیم.

ترامپ همچنین با اشاره به اقدامات بولتون در افشای بعضی اطلاعات محرمانه و افشاگری هایی علیه او، اضافه نمود: او همچنین به صورت غیر قانونی اطلاعات محرمانه زیادی را منتشر کرد. یک احمق واقعی!

بولتون امروز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری ای بی سی نیوز ضمن اعلام باخت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، درباره حواشی انتخابات و به خیابان آمدن هواداران ترامپ در روز گذشته، اظهار کرد: فکر می کنم برای رهبران حزب جمهوری خواه بسیار مهم است که به رای دهندگان ما، که آنگونه که دموکرات ها فکر می نمایند، احمق نیستند، شرح دهند که در واقع ترامپ در انتخابات باخته است و ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات بی اساس است.

اوایل تیرماه سال جاری بود که کتاب جنجالی مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید با عنوان اتاق اتفاق و افشای بسیاری از ناگفته ها از پشت پرده رویدادها، تصمیم ها و اتفاق هایی که در دولت دونالد ترامپ و در اتاق بیضی کاخ سفید در مورد مسائل داخلی و سیاست خارجی امریکا اتفاق افتاده، جنجال زیادی به پا کرد.

بولتون که برای مدتی به عنوان مشاور امنیت ملی ترامپ با او کار می کرد، به دلیل اختلافات فاحش با رئیس جمهوری آمریکا کنار گذاشته شد. بولتون در کتاب حدود 500 صفحه ای و جنجالی اش به ماجراهای زیادی از جمله روابط آمریکا با روسیه، چین، ایران و ... و جزئیات مرتبط با برجام و بسیاری مسائل دیگر پرداخت که به شدت خشم ترامپ را برانگیخت.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1253

به "خبرنگاران ترامپ:بولتون کندذهن ترین فرد در دولت من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ:بولتون کندذهن ترین فرد در دولت من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید