خبرنگاران تشکیل 22 پرونده تخلف کرونایی در تعزیرات خراسان شمالی

به گزارش مجله تار و سه تار، بجنورد - خبرنگاران- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از تشکیل 22 پرونده احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی در استان، در جریان بحران شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران تشکیل 22 پرونده تخلف کرونایی در تعزیرات خراسان شمالی

سیدجواد سیدالموسوی، شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت از مجموع پرونده های تشکیل شده 15 مورد مربوط به گرانفروشی بوده که تا به امروز برای آن 32 میلیون و 100 هزار ریال محکومیت نقدی صادر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از مجموع هفت پرونده مربوط به احتکار اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، الکل و دستکش برای سه پرونده رای صادر شده که منجر به محکومیت نقدی معادل 177 میلیون و 600 هزار ریال به همراه الزام به عرضه کالا در بازار مصرف شده است.

سیدالموسوی یادآور شد: در این مدت 690 مورد بازرسی توسط 125 گروه گشت های مشترک نظارتی در استان اجرا شده و بازرسی ها با جدیت در حال اجرا است.

وی یادآور شد: بر این اساس روزانه افزون بر 6 بازدید از تمام بخش ها برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی در شرایط شیوع کرونا و احتیاج جدی مردم به این اقلام در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: این در حالی است که همزمان با قرار دریافت در آستانه نوروز 99 نظارت ها در بخش های مختلف در بین سایر کالاها نیز به صورت جدی تر انجام می گیرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز یکشنبه - امروز - 52 نفر در استان خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شمار فوتی های ناشی از ابتلای به این بیماری را 5 نفر اعلام می نمایند.

احتیاج شدید مردم به اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی نماینده برای مقابله با ابتلا به ویروس کرونا، موجب روی آوردن بعضی از سودجویان به احتکار و یا گرانفروشی این اقلام شده است که مردم را برای تهیه آن به دردسر انداخته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 790

به "خبرنگاران تشکیل 22 پرونده تخلف کرونایی در تعزیرات خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشکیل 22 پرونده تخلف کرونایی در تعزیرات خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید