روایتی از فلکه باغشاه مسکو روی صحنه

به گزارش مجله تار و سه تار، نمایش مسکو، فلکه باغشاه به کارگردانی عطا کشاورزجود و نویسندگی نوید عظیمی تا سرانجام دی ماه روی صحنه تماشاخانه سیمرغ تهران خواهد بود.

روایتی از فلکه باغشاه مسکو روی صحنه

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مسکو، فلکه باغشاه ماجرایی از فریب خوردن یک سیاست مدار ارشد حزب کمونیست شوروی سابق در ایام جنگ جهانی دوم و 26 سال پس از انقلاب روسیه را روایت می نماید.

این اثر نمایشی که در سال 94 از سوی نوید عظیمی، نویسنده برنامه های طنز رادیویی نوشته شده است پیش از این یک بار در دانشگاه کاشان اجرا شده است. در این نمایش که عطا کشاورزجود کارگردانی آن را برعهده دارد، پرستو پرواز، عماد جاویدپور، افشین رازی، علی قنبر و هدیه هاشمی نقش آفرینی می نمایند.

قصه مسکو، فلکه باغشاه در بستری فانتزی پیش می رود و سرشار از موقعیت های گروتسک است. همچنین این نمایش با وجود داشتن ساختاری مدرن، از نزدیک شدن به فضا های سورئال و ابزورد پرهیز نموده است و موقعیت های گروتسک آن در فضایی رئال رخ می دهد.

داستان مسکو، فلکه باغشاه بر رابطه بین پنج شخصیت شامل یک افسر ارشد ک. گ. ب. به همراه سربازش و همچنین سیاستمداری کمونیست و همسر و دخترش پایدار شده است؛ شخصیت هایی که هر کدام نماینده ای از اقشار گوناگون جامعه شوروی سابق هستند.

از دیگر افرادی که با این اثر نمایشی همکاری نموده اند می توان از مهرناز حسینعلی طراح لباس و چهره پردازی، امیرعباس بابایی خراسانی طراح صحنه، افشین رازی طراح نور و گرافیست، محمدحسین اتوماتیک مدیر فراوری، مجتبی مسموعی منشی صحنه، ساینا محمدی مدیر صحنه، ارشک مالمیر دستیار صحنه، سارا شفیق عکاس، الهه ستاری و سپهر بهرامیان اجرای چهره پردازی و محمد راهنمایی زاده و عارف صدیق اجرای دکور نام برد.

علاقه مندان به مسکو، فلکه باغشاه تا سرانجام دی ماه می توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت این نمایش را تهیه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 636

به "روایتی از فلکه باغشاه مسکو روی صحنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی از فلکه باغشاه مسکو روی صحنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید