سومین نشست کمیته همکاری های رسانه ای ایران و روسیه

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرگزاری خبرنگاران- مسئولان ایرانی و روس راه های توسعه و تقویت همکاری های رسانه ای دوجانبه را آنالیز کردند.

سومین نشست کمیته همکاری های رسانه ای ایران و روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مسئولان ایرانی و روس راه های توسعه و تقویت همکاری های رسانه ای دوجانبه را آنالیز کردند.

در این نشست، معاونان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و امورخارجه ایران و روسیه، سفرای دوکشور، پیمان جبلی معاون برونمرزی سازمان صداوسیما و نیز مدیران مسئول روزنامه ها و خبرگزاری های ایران و روسیه، راه های توسعه و تقویت همکاری های رسانه ای را آنالیز و بر همکاری و هم افزایی در حوزه رسانه ای، بعنوان پیشران تقویت مناسبات سیاسی، مالی و فرهنگی بین دو کشور تاکید کردند.

خدادی معاون مطبوعاتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در شروع این نشست وبیناری گفت: تقویت صلح و دوستی، مقابله با تهدیدات بین المللی، بویژه تروریسم، همکاری در زمینه تحکیم بنیان های فرهنگی تاریخی، از مزایای همگرایی رسانه های دو کشور است. متاسفانه جریان رسانه ای غرب، بر طبل تروریسم و ناامنی می کوبد و حقوق انسان های بی دفاع را نادیده می گیرند.

معاون مطبوعاتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی خواهان اجرایی شدن توافقات حاصله در قالب دو نشست پیشین کمیته همکاری های رسانه ای ایران و روسیه شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1174

به "سومین نشست کمیته همکاری های رسانه ای ایران و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین نشست کمیته همکاری های رسانه ای ایران و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید