سی بی اس: اعتراض و نگرانی معلمان از بازگشایی مدارس در آمریکا

به گزارش مجله تار و سه تار، رسانه آمریکایی ازنزدیک شدن سال تحصیلی جدید و نگرانی معلمان آمریکا بخاطر امکان تشدید شیوع کرونا در مدارس خبرداد.

سی بی اس: اعتراض و نگرانی معلمان از بازگشایی مدارس در آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش به نقل از سی بی اس، اتحادیه معلمان در لس آنجلس که دومین منطقه عظیم آموزشی آمریکا به شمار می فرایند می گویند مدارس این کشور در شروع سال تحصیلی جدید در ماه آینده نباید باز شوند. اما فقط آن ها نیستند که چنین خواسته ای دارند. بسیاری از معلمان در سراسر کشور مخالف باز شدن مدارس هستند.

سی بی اس در گزارشی در این باره مصاحبه ای با خانواده های نگران مطرح نمود که آنجلا فیلپاد مادر سه فرزند و معلم مقطع متوسطه در فینیکس (در ایالت آریزونا) است. او می گوید دلیل چندانی برای بازگشت به مدرسه ندارد.

وی گفت: معلمان در آریزونا تا به حال باید به دانش آموزان دفتر و قلم می دادند، و حال باید به آن ها ماسک، مواد ضدعفونی کننده دست و هر چیزی که برای حفاظت از دانش آموزان ضروری است، به آن ها بدهیم.

فکر بازگشت به مدرسه در بحبوحه شیوع این بیماری همه گیر باعث شد کریستینا کرتمن که دستگاه ایمنی بدنش ضعیف است، پس از حدود 30 سال معلمی درخواست بازنشستگی زودهنگام کند.

وی ادامه داد: من شغلم را دوست دارم. شاگردانم را دوست دارم. اما این ویروس فقط باعث بیماری نمی گردد، در واقع ممکن است مرگبار باشد.

دکتر ویلیام راسکو در مقاله جدیدی در نشریه طب اطفال نوشت امکان بازگشایی امن مدارس وجود دارد، چون احتمال ابتلای بچه ها کمتر است.

راسکو اضافه کرد که احتمال اینکه آن ها ویروس را انتقال دهند کمتر است. با علم به این و اجرای راهبرد های مناسب برای کاهش شیوع ویروس، می توانیم مدارس را بازگشایی کنیم.

اما آنجلا از تبعات تصمیم برای رفتن یا نرفتن به مدرسه نگران است و می گوید: اگر به مدرسه برویم و آلوده به ویروس شویم و آن را به خانه هایمان بیاوریم، در آن صورت به عزیزانمان آسیب می زنیم. اگر هم به مدرسه نروم، با خطر از دست دادن شغلم رو به رو می شوم. شرایط نگران کننده ای است.

دو مورد از عظیمترین اتحادیه های معلمان آمریکا و دانشکده طب بچه ها آمریکا در بیانیه ای مشترک اعلام کردند تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس باید بر اساس علم صورت گیرد، نه سیاست. این دانشکده به تازگی دستورالعمل هایی با هدف حضور دانش آموزان در مدارس منتشر نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1050

به "سی بی اس: اعتراض و نگرانی معلمان از بازگشایی مدارس در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی بی اس: اعتراض و نگرانی معلمان از بازگشایی مدارس در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید