غفاری: سهم ورزش در مناسبات علمی و دانشگاهی دارای صندلی منحصر به فردی است

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به نقش ارزنده ورزش در هویت بخشی گفت: سهم ورزش در مناسبات علمی و دانشگاهی دارای صندلی منحصر به فردی است.

غفاری: سهم ورزش در مناسبات علمی و دانشگاهی دارای صندلی منحصر به فردی است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، غلامرضا غفاری معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم نمادین بزرگداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیغام نور برگزار گردید؛ گفت: ورزش دانشگاهی امروز در مناسبات اجتماعی، علمی، مالی و سیاسی جوامع انسانی، دارای صندلی ویژه ای است و همزمانی این روز با شروع سال تحصیلی تازه، می تواند انگیزه ای برای ایجاد نشاط در فضای دانشگاهی باشد.

غفاری با اشاره به نقش ارزنده ورزش در هویت بخشی اضافه نمود: نقش آفرینی ورزش به ویژه در مجموعه های دانشگاهی تاثیر بیشتری هم در این مجموعه ها و هم در محیط پیرامون آن ها خواهد داشت و سهم ورزش در مناسبات علمی و دانشگاهی دارای صندلی منحصر به فردی است.

وی توضیح داد: ورزش دارای خصلتی ویژه است که هم در مقیاس جهانی و هم در سطح اجتماعات محلی همیشه مورد توجه قرار می گیرد و نگاهی به آموزه های برآمده از فرهنگ دینی و ملی ایران هم گواه بر این است که همگان باید بر ورزش اهتمام داشته باشند.

وی با اسم اینکه ورزش موجب نشاط، سلامتی، گرمابخشی ورونق بخشی به اجتماعات مختلف می گردد، اضافه نمود: اگر به جوامعی که در راستا پیشرفت و تحول قرار دارند، نگاه کنیم، سهم ورزش را به اسم یک عنصر مهم در آن ها شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1736

به "غفاری: سهم ورزش در مناسبات علمی و دانشگاهی دارای صندلی منحصر به فردی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفاری: سهم ورزش در مناسبات علمی و دانشگاهی دارای صندلی منحصر به فردی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید