مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان

به گزارش مجله تار و سه تار، روابط پیشین این کشور از نظر تجاری با سایر نقاط جهان از بین رفت و ناآرامی هایی که در نواحی مختلف آن به وجود می آمد هم دلیل دیگری برای بسته شدن راه های ارتباط تجاری با سایر کشورها بود. این وضعیت ادامه داشت تا اینکه سیاست های جدیدی نظیر: آزادسازی قیمت ها، اصلاح نظام بانکداری و خصوصی سازی باعث بهبود نسبی شرایط شد. بانک اصلی این کشور موسوم به بانک ملی هم، واحد پول این کشور را لاری گفت. بیشتر بانک ها و بازار بورس اوراق بهادار گرجستان در شهر تفلیس قرار دارند.

مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان

در ماه های سپتامبر تا ژانویه، اجاره سوئیتی دور از مرکز شهر در تفلیس حدودا 175 دلار می گردد و کرایه آپارتمانی یک خوابه ای که با مرکز شهر فاصله دارد هم تقریبا 259 دلار می گردد.

اگر به دلایل کار، تحصیل در خارج از کشور و یا سرمایه گذاری قصد مهاجرت به گرجستان یا سفر به تور گرجستان داشته باشید، احتیاج به منبع و مرجعی دارید که به یاری آن از قیمت ها و هزینه ها باخبر شوید. در هر حال، آگاهی از قیمت ها و شناخت هزینه ها باعث می گردد تا آگاهانه تر به مکانی جدید سفر کنید یا تصمیم به زندگی کردن در آن بگیرید. اگر اهل تاریخ، فرهنگ و البته طبیعت باشید، سفر به کشور گرجستان برایتان جالب و لذت بخش خواهد بود. ضمن اینکه هزینه های آن نسبت به سایر نقاط جهان بسیار کمتر است.

کشور گرجستان در شرق دریای سیاه و در جنوب ناحیه کوهستانی قفقاز بزرگ واقع شده است. همسایه این کشور در شمال و شمال شرقی، روسیه است. در شرق و جنوب شرقی، کشور آذربایجان و در سمت جنوب آن هم ترکیه و ارمنستان واقع گردیده است.پایتخت کشور گرجستان هم شهر تفلیس است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره مهاجرت به گرجستان برایتان بگوییم.

منبع مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان

انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1783

به "مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید