موضع گیری دمشق نسبت به مداخله ترکیه در بحران قره باغ

به گزارش مجله تار و سه تار، ایسنا نوشت: یک منبع رسمی وزارت خارجه سوریه بیان کرد، مداخله ترکیه در مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان که با هدف دامن زدن به بحران اوضاع است همسو با رویکردهای نظام ترکیه در ایجاد آشوب و تنش آفرینی است.

موضع گیری دمشق نسبت به مداخله ترکیه در بحران قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع رسمی وزارت خارجه سوریه گفت، سوریه از دولت آذربایجان می خواهد هوشیار باشد و در دام طرح های ترکیه نیفتد و به طرح های ارمنستان در زمینه آتش بس، مذاکره و حل اختلافات به صورت مسالمت آمیز پاسخ دهد.

این منبع افزود: سوریه نسبت به مداخله علنی ترکیه در نزاع بین ارمنستان و آذربایجان هشدار می دهد زیرا این مداخله به تنش بیشتر منجر می گردد و درست همسو با روینمودهای نظام ترکیه در ایجاد آشوب و تنش در بسیاری از نقاط دنیا است.

این منبع با ابراز تاسف دولت سوریه نسبت به نزاع کنونی در قره باغ از دو طرف خواست درگیری ها را متوقف نموده و اختلافات را از راه مذاکره حل و فصل نمایند.

این منبع تاکید نمود، سوریه از درگیری های حاصله بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان که تعدادی کشته از دو طرف برجای گذاشته شدیدا تاسف می خورد و از دو کشور همسایه ارمنستان و آذربایجان می خواهد تنش کنونی را بکاهند و به شیوه های مسالمت آمیز درصدد حل اختلافات برآیند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1104

به "موضع گیری دمشق نسبت به مداخله ترکیه در بحران قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری دمشق نسبت به مداخله ترکیه در بحران قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید