واکنش باشگاه سپاهان درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس، ابراز تاسف از اتفاق مشکوک!

به گزارش مجله تار و سه تار، روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای حمله به اتوبوس پرسپولیسی ها حین عزیمت از اصفهان به فولادشهر را تقبیح کرد.

واکنش باشگاه سپاهان درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس، ابراز تاسف از اتفاق مشکوک!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن ابراز تاسف از اتفاق مشکوک و زشت پرتاب ترقه به اتوبوس تیم پرسپولیس در خارج شهر اصفهان در جهت فولادشهر، ضمن محکوم کردن این اقدام ناپسند و هرگونه حرکت و عملی که بخواهد فرایند برگزاری مسابقات را در هر شهری تحت تاثیر قرار دهد، از عوامل انتظامی و امنیتی درخواست کرد در ارتباط با این موضوع پیگیری ها و اقدامات لازم را به صورت ویژه انجام دهند.

در ضمنً هرگونه نشانه رفتن افراد، سایت ها، صفحات مجازی و ... در خصوص منتسب کردن این اقدام زشت به سمت هر شخص و هر باشگاهی را ناثواب دانسته و معتقدیم این امر باید توسط نهادهای انتظامی و امنیتی مورد آنالیز و عوامل این اقدام سخیف به اشد مجازات برسند.

اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که از اصفهان برای برگزاری ملاقات با ذوب آهن به فولادشهر در حرکت بود، چندین بار از سوی افراد ناشناس هدف پرتاب نارنجک های دستی نهاده شد و اعضای این تیم با دردسر زیاد به استادیوم محل برگزاری مسابقه رسیدند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1597

به "واکنش باشگاه سپاهان درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس، ابراز تاسف از اتفاق مشکوک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه سپاهان درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس، ابراز تاسف از اتفاق مشکوک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید