کاندیدای مجلس نمی شوم، به طبابت و تدریس ادامه خواهم داد

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اخبار مربوط به کاندیداتوری بنده برای مجلس صحت ندارد و این شایعات به علت همزمانی استعفایم با زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس است.

کاندیدای مجلس نمی شوم، به طبابت و تدریس ادامه خواهم داد

دکتر حبیب الله موسوی بهار در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به استعفا و کناره گیری خود از پست ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: دوره خدمتم طولانی شده بود و در این مدت خسته شدم؛ بنابراین تصمیم به استعفا گرفتم و می خواهم دوباره به کار اصلی خود برگردم.

این پزشک متخصص درباره جانشین انتخابی برای پست جدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام نمود: دکتر رشید حیدری مقدم، معاون سابق بنده در امور بهداشتی از مسئولان پرتلاش و خبره دانشگاه علوم پزشکی است که سال ها شاهد سوابق درخشان وی در این مجموعه بوده ایم.

وی درباره برنامه های آینده خود نیز مطرح کرد: بعد از استعفا به کار طبابت و تدریس ادامه خواهم داد.

موسوی بهار در خاتمه اعلام نمود: از همه اصحاب رسانه که طی 6 سال حضورم در پست ریاست دانشگاه علوم پزشکی، بنده را حمایت کردند، تشکر می کنم.

لازم به ذکر است؛ روز گذشته پس از استعفای دکتر حبیب الله موسوی بهار، وزیر بهداشت حکم سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی همدان را به نام دکتر رشید حیدری مقدم صادر کرد و پس از آن شایعاتی مبنی بر کاندیداتوری رئیس سابق برای انتخابات مجلس بر سرزبان ها افتاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 168

به "کاندیدای مجلس نمی شوم، به طبابت و تدریس ادامه خواهم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاندیدای مجلس نمی شوم، به طبابت و تدریس ادامه خواهم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید