یک هزار و 918 جواز تاسیس فعال در خوزستان وجود دارد

به گزارش مجله تار و سه تار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه یک هزار و 918 جواز تاسیس فعال در خوزستان وجود دارد، گفت: با اجرای این پروژه ها که حجم سرمایه گذاری آن ها بیش از 73 هزار میلیارد تومان است، برای 79 هزار و 400 نفر در استان شغل ایجاد خواهد شد.

یک هزار و 918 جواز تاسیس فعال در خوزستان وجود دارد

امیرحسین نظری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر 2هزار و 197 پروانه فعال صنعتی با حجم سرمایه گذاری 22 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی 98 هزار و 130 نفر در استان وجود دارد و اغلب این طرح ها در زمینه محصولات پتروشیمی، فولاد، نورد، سیمان، شکر، کاغذ، الکل و خمیرمایه و قطعه سازی فعالیت دارند.

وی افزود: در این زمینه همچنین یک هزار و 918 جواز تاسیس فعال در استان داریم که میزان حجم سرمایه گذاری این واحدها 73 هزار میلیارد تومان است و با راه اندازی این طرح ها شاهد اشتغالزایی برای 79 هزار و 400 نفر خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان توضیح داد: در میان این واحدها پروژه های مهمی وجود دارد که در صورت راه اندازی نقش بسزایی در بحث ارزش اضافه کرده و فراوری ناخالص ملی ایجاد خواهند کرد و همچنین زمینه ساز حل مشکل اشتغال استان خواهند شد.

نظری با بیان اینکه پالایشگاه گاز بیدبلند یکی از مهمترین این طرح ها در استان است، بیان نمود: حجم سرمایه گذاری این پروژه 2.3 میلیارد دلار است و در زمینه جمع آوری گازهای فلر فعالیت خواهد نمود.

وی اعلام کرد: همچنین پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان نیز از دیگر طرح های بزرگی است که تاکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 392

به "یک هزار و 918 جواز تاسیس فعال در خوزستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 918 جواز تاسیس فعال در خوزستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید