حزب سبز آلمان: به نیروهای آمریکایی و تسلیحات اتمی آن ها نیازی نداریم

به گزارش مجله تار و سه تار، حزب سبز آلمان با استقبال از تصمیم آمریکا برای خروج بخشی از نیروهای خود از خاک آلمان همچنین خواهان خروج تسلیحات اتمی آمریکا از خاک کشورش شد.

حزب سبز آلمان: به نیروهای آمریکایی و تسلیحات اتمی آن ها نیازی نداریم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، گرگور گیزی، از سیاستمداران بلند پایه حزب سبز آلمان از تصمیمات آمریکا برای بازگرداندن نیروهای آمریکایی از خاک آلمان استقبال نموده و در گفتگویی با هفته نامه اشپیگل تاکید نمود: ما هیچ همسایه ای نداریم که آماده باشد علیه ما جنگی را شروع کند.

گیزی که سخنگوی سیاست خارجی حزب سبز آلمان است در موضع گیری مشابه رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات آلمان خواهان خروج تسلیحات اتمی آمریکا از خاک آلمان شده و گفت: پیشنهاد حزب سوسیال دموکرات در این باره بسیار مهم و درست است. ما به نیروهای آمریکایی و سلاح های اتمی آن ها احتیاج نداریم. خروج تسلیحات اتمی آمریکا از خاک آلمان امنیت آلمان ما را افزایش می دهد.

گیزی همچنین با اشاره به اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه آلمان هزینه نظامی کمی را برای ناتو انجام می دهد انتقاد شدیدی به پاسخ دولت آلمان به این انتقاد ترامپ وارد نموده و گفت: سهم آلمان در ائتلاف نظلمی ناتو افزایش پیدا نموده و سهم ایالات متحده کاهش پیدا نموده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواهان اصلاح ائتلاف نظامی ناتو شده و گفت: ما باید ناتو را تغییر دهیم. وی البته با خروج آلمان از ائتلاف نظامی ناتو مخالفت نموده و درخواست کرد که ائتلافی با مشارکت روسیه جایگزین ائتلاف نظامی فعلی گردد.

گیزی تاکید نمود که از طرف روسیه هیچ خطری آلمان را تهدید نمی کند. به گفته وی در طول تاریخ، روسیه هرگز به آلمان حمله ننموده است.

این سیاستمدار بلند پایه حزب سبز آلمان همچنین خواهان کاهش صادرات تسلیحات آلمان و قطع این گونه صادرات بخصوص به دیکتاتورها و کشورهایی که جنگی را رهبری می نمایند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 970

به "حزب سبز آلمان: به نیروهای آمریکایی و تسلیحات اتمی آن ها نیازی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب سبز آلمان: به نیروهای آمریکایی و تسلیحات اتمی آن ها نیازی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید