ساخت 400هزار واحد مسکونی برای مددجویان در 8 سال، بیش از 4هزار مددجو مسئولان و نمایندگان مجلس هستند

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ساخت 400هزار واحد مسکونی برای مددجویان در 8 سال گذشته گفت: امروزه هدف اصلی کمیته امداد، توانمندسازی وخودکفایی خانواده های تحت پوشش است.

ساخت 400هزار واحد مسکونی برای مددجویان در 8 سال، بیش از 4هزار مددجو مسئولان و نمایندگان مجلس هستند

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، سید محمد علی هاشمی درجشن شکرانه مسکن دارشدن مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: امروزه مسکن دار شدن مددجویان کار مشترکی بین خیرین، دولت و کمیته امداد هست، از همین رو در 8 سال اخیر بیش از 400هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد مردمی در کشور ساخته شده که فارس در امر ساخت مسکن برای مددجویان در صندلی مطلوبی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در کمیته امداد بدون حضور خیرین قادر نخواهیم بود نیازهای مددجویان را تامین کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه بیش از 4هزار نفر از مددجویان در رده های مختلف سطوح جامعه در صندلی معاون وزیر و نماینده مجلس هستند،گفت: در همین مقطع فعلی 4 نفر از مددجویان، نمایندگان فعلی مجلس هستند که با ارتباطی که با آنان داریم اگر خودشان تمایل داشته باشند حاضریم نام آنان را عنوان کنیم.

قائم مقامکمیته امداد کشور گفت: کوشش داریم با یاری های مردمی بتوانیم زندگی در شأن مددجویان فراهم نماییم زیرا بر این باور هستیم که اولویت های اول مددجویان تحصیل، اشتغال باید باشد و تامین مسکن جزو اولویت های بعدی آنها قرار گیرد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 810

به "ساخت 400هزار واحد مسکونی برای مددجویان در 8 سال، بیش از 4هزار مددجو مسئولان و نمایندگان مجلس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 400هزار واحد مسکونی برای مددجویان در 8 سال، بیش از 4هزار مددجو مسئولان و نمایندگان مجلس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید